logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۸۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

تشریح برنامه‌های دهه بصیرت در زنجان/9 دی نقطه عطفی در استمرار نظام اسلامی است

تشریح-برنامه‌های-دهه-بصیرت-در-زنجان-9-دی-نقطه-عطفی-در-استمرار-نظام-اسلامی-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه بصیرت و 9 دی خبرداد و گفت: ویژه برنامه 9 دی در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در دهه بصیرت در استان زنجان، اظهار داشت: این برنامه‌ها با شعار محوری بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حوادث نهم تا 19 دی موجب شده تا این دهه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شود، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جلسات متعددی به صورت تخصصی و ستادی در این زمینه برگزار کرده است.

این مسئول بیان داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با نهادها و ارگان‌های استان زنجان برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه بصیرت در استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان از برگزاری برنامه 9 دی در روز 9 دی بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان خبرداد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و شعرخوانی استاد کلامی زنجانی به صورت زنده از شبکه اشراق پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع دیگری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (ع) در این روز برگزار می‌شود، ادامه داد: از مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این برنامه استفاده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز دوازدهم دی ماه همزمان با شب سالگرد شهادت شهید سلیمانی، برنامه دیگری به همین مناسبت در حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری از اساتید حوزه و دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان از فضاسازی شهری به مناسبت 9 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی خبرداد و گفت: پوسترهای مربوط به این ایام در سطح شهر نصب و بیلبوردهای بزرگ شهری بری فضا سازی استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت:9 دی و 19 دی به عنوان روز بصیرت مردم ایران و نقطه عطفی در استمرار نظام اسلامی است که باید در سال‌های آینده نیز این ایام گرامیداشته شود.

وی با اشاره به از حضور چند ده میلیونی مردم ایران در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری این روز را به عنوان یوم‌الله معرفی کردند.

این مسئول ادامه داد: 18 دی ماه به عنوان روز حمله به پایگاه عین‌الاسد بصیرت نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد که سیلی محکمی به شیطان بزرگ بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان یادآور شد: اقدام نیروهای نظامی و درسی که به آمریکا در این روز داده شد، شیب سقوط ابهت آمریکا را چندین برابر کرده و موجب خروج ادامه‌دار آمریکا از منطقه شد.

حجت‌الاسلام ناصر دهه بصیرت را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تا نفس داریم خون خود را نثار انقلاب، رهبر، مکتب و نظام اسلامی می‌کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر