logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۸۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پروفسور رمضانی در گفت‌وگو با موج رسا:

فداکاری شهید سلیمانی در تامین امنیت، فرصت فعالیت‌های علمی را فراهم کرده است

فداکاری-شهید-سلیمانی-در-تامین-امنیت،-فرصت-فعالیت‌های-علمی-را-فراهم-کرده-است
پژوهشگر برگزیده کشور در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: فرصت فراهم‌شده برای تحقیق، پژوهش و سایر فعالیت‌های علمی در سایه امنیتی است که به برکت تلاش، فداکاری و ازخودگذشتگی سربازان و سرداران به دست آمده است.

پروفسور علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبیعی است که امنیت، نقش بسیار زیادی در آرامش و آسودگی یک ملت و کشور دارد و اگر امنیت نباشد هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت در کشور با فداکاری سرداران شایسته‌ای مانند شهید قاسم سلیمانی و مدافعان مرزهای این کشور فراهم شده که ما با خیال راحت و آسوده می‌توانیم به پژوهش، آموزش و فعالیت‌های علمی بپردازیم.

رمضانی تصریح کرد: اگر فضای ناامنی برکشور حاکم باشد، امکان پژوهش یا آموزش قوی سلب می‌شود.

عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه زنجان گفت: اگر ما می‌توانیم پژوهش مناسب انجام دهیم یا اقشار مختلف مردم هر کدام به نحوی می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی، اقدامات و تکنیک‌هایی را یاد گرفته و رونق و جهش تولید در کشور وجود داشته باشد، تمام این فعالیت‌ها در سایه امنیت اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه امنیت، مهمترین فاکتور در هر کشوری است، اظهار داشت: اگر امنیت و آرامش نباشد، هیچ یک از اقشار مختلف جامعه از محقق و پژوهشگر گرفته تا تولیدکننده، نُقصان دیده و نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

رمضانی با تاکید بر اینکه تمام این فعالیت‌ها و توفیقات فقط به برکت حراست و دفاع از مرزهای کشور حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: امنیت، لازمه اصلی انجام فعالیت‌های مختلف است.

پژوهشگر برگزیده کشور یادآور شد: مردم نیز ارزش کار مدافعان و جبهه مقاومت را می‌دانند و قدرشناس افرادی هستند که جان عزیز خود را در راه دفاع از میهن، فدا کرده‌اند و ارج لازم برای فداکاری آن‌ها را دارند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر