logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۸۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

سردار سلیمانی مصداق بارز أَشِدّاءُ عَلَى‌الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم بود/ تحول جهان اسلام مدیون شهید سلیمانی است

سردار-سلیمانی-مصداق-بارز-أَشِدّاءُ-عَلَى‌الكُفّارِ-رُحَماءُ-بَينَهُم-بود-تحول-جهان-اسلام-مدیون-شهید-سلیمانی-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی مصداق بارز أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم بود که در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای خلقت انسان همواره تقابل بین دو حزب شیطان و حزب‌الله وجود داشته و در جای جای قرآن به این موضوع اشاره شده است.

وی با بیان اینکه این نبرد تاریخی از اول خلقت تا ظهور وجود دارد و یک عده حزب‌الله بوده و عده‌ای دیگر حزب شیطان هستند، افزود: در این میان باید هر کس تکلیف خود را مشخص کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز حزب‌الله در مقابل حزب شیطان بود و در این نبرد بین جبهه حق و باطل سردار فرماندهی جبهه حق را برعهده داشت و به جریان توحید کمک می‌کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاریخ به ما نشان داده است که آنهایی که ایمان، اعتقاد و انگیزه دارند همیشه موفقتر از افرادی هستند که اتکای آنها به مادیات بوده و همیشه خون بر شمشیر پیروز است.

طاهری با بیان اینکه در جریان داعش آمریکا و ایادی آن 7 هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کردند، افزود: این در حالی بود که ایران با سرداری حاج قاسم سلیمانی با رقمی بسیار پایین به پیروزی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: روحیه خودباوری و ایمانی که حاج قاسم سلیمانی در منطقه و مقاومت ایجاد کرد، موجب شد تا جریان انقلابی به پیشرفت‌های خوبی برسد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به جهان شمولی بودن مکتب سردار سلیمانی، افزود: ایشان از هوش و استعداد عجیبی برخوردار و به معنای واقعی یک فرد استراتژیست بود که در دنیا تحول عجیبی را به وجود آورد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌ها و اقدامات شهید سلیمانی موجب ایجاد گفتمان مدافعان حرم و شکوه بخشیدن به جریان اربعین با راهبرد و استراتژی قوی بود.

طاهری بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ژنرال فوق‌العاده شجاع در همه عملیات‌ها خود پیشگام بود و هیچ جا نمی‌ایستاد، نیروها جلوتر بروند بلکه خودش نیز در عملیات‌ها حضور چشمگیر داشت.

وی با بیان اینکه با حضور سردار سلیمانی موفقیت‌های بیشماری در سامرا، جنگ‌های 33 روزه و سوریه به دست آمد، افزود: مدیریت و حضور میدانی بدون ترس و واهمه و شجاعت و دلیری سردار سلیمانی موجب شده بود تا نیروها نیز قوی و شجاع باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآدور شد: سردار سلیمانی با خودی‌ها بسیار رئوف و مهربان و با کفار بسیار سخت برخورد می‌کرد به گونه‌ای که در مقابل مادر شهید، پای او را می‌بوسید و به ترامپ می‌گفت ترامپ قمار باز من حریف توام.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقوا و اخلاص سردار دل‌ها در بالاترین حد خود قرار داشت و هر کس بخواهد از ایشان یاد کند به خلوص نیت او بیشترین اشاره را دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر