logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۸۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

مجمع سالانه هیات کاراته استان زنجان برگزار شد

مجمع-سالانه-هیات-کاراته-استان-زنجان-برگزار-شد
مجمع سالانه هیات کاراته استان زنجان عصر روز سه‌شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین حضور رئیس فدراسیون به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش موج رسا; سیدحسین طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته در مجمع عمومی هیات کاراته استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های خوب و ارزشمند کاراته این استان گفت: استان زنجان دارای ظرفیت‌های ارزشمندی از ورزشکاران، مربیان و داوران در رشته ورزشی کاراته بوده و حسن روحانی، مربی تیم ملی کاراته، یکی از همین ظرفیت‌ها است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با هم‌افزایی رئیس هیات کاراته و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شرایط این رشته ورزشی در زنجان به سمتی حرکت کند که وضعیت بهتر از این هم بشود.

طباطبایی با بیان اینکه هیات کاراته استان زنجان، جزء هیات‌های خوب کشور است، خاطرنشان کرد: این هیات، رتبه برتر در بین 31 هیات استانی را به دست آورده و عملکردش مورد توجه همکاران فدراسیون است و بنده، رای مثبت به گزارش عملکرد هیات کاراته استان زنجان می‌دهم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: این بیماری سبب لغو مسابقات المپیک در سال جاری و همچنین لغو بسیاری از مسابقات ملی و بین‌المللی شده و در صورت برگزاری نیز با محدودیت، برگزار می‌شود.

علی خلیلی چچکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع ضمن قدردانی از تمام افرادی که برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی تلاش می‌کنند، گفت: اگر شرایط موجود یعنی شیوع ویروس کرونا وجود نداشت ورزش کاراته از سیر رشد خوبی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه ورزش قهرمانی استفاده کنیم، اظهار داشت: نباید توسعه ورزش را فقط به فضای حقیقی و غیرمجازی، متکی کنیم.

خلیلی خاطرنشان کرد: در بُعد ورزش همگانی نیز نیاز جامعه امروز است که مردم را به تحرک وادار کنیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم به زودی با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد تا باشگاه‌های ورزشی بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند تا رشد و توسعه ورزش قهرمانی نیز به تاخیر نیفتد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به زودی از قهرمانان استعدادهای برتر که در سال گذشته با کسب مدال، افتخارآفرینی کرده‌اند، تجلیل خواهد شد.

محسن سهندی، رئیس هیات کاراته استان زنجان نیز در ابتدای این مجمع با اشاره به فعالیت‌های این رشته در استان طی یک سال گذشته گفت: خوشبختانه هم‌اکنون در تمام شهرستان‌های استان، هیات‌های کاراته فعال بوده و در ذیل آن در 2 بخش شهری و روستایی فعالیت می‌کنند و در کنار آن نیز کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کاراته زنجان در سال گذشته در 4 لیگ معتبر کشوری حضور داشت، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها به طور کامل از سوی هیات کاراته استان، پشتیبانی و سازماندهی شدند.

سهندی اظهار داشت: در المپیاد استعدادیابی نیز ورزشکاران زنجانی، نتایج خوبی را به دست آوردند.

رئیس هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های ارتقای مربیگری و داوری نیز یکی دیگر از برنامه‌ها بود، گفت: تمام این دوره‌ها مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کاراته قرار گرفت و سال 98 یکی از سال‌های پرکار برای کاراته استان زنجان بود که تمام این‌ها مرهون حمایت و هدایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون کاراته است.

وی ابراز کرد: هم‌اکنون یکی از دورانی است که کاراته استان زنجان بدون حاشیه بوده و تمام عوامل آنجه در توان دارند را خالصانه پای کار آورده‌اند.

سهندی گفت: امیدواریم به زودی، کاراته زنجان به جایگاهی که در سطح ملی داشت دست یابد که با توجه به عملکرد و نتایج اخیر، مطمئناً آن جایگاه به دست خواهد آمد.

اکبر نوروزی، دبیر هیات کاراته استان زنجان نیز در این مجمع گفت: سال 99 همراه با شیوع ویروس کرونا بود و نتوانسته‌ایم برنامه‌های زیادی اجرا کنیم اما با این وجود باز هم کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای کاراته در هفته دفاع مقدس، تقدیر از بسیجیان، برگزاری زیارت عاشورا در جوا مزار شهدای گمنام، اهدای خون، گلباران مزار شهدا، توزیع 200 بسته معیشتی در بین ورزشکاران آسیب‌دیده از بیماری کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه و انجام فعالیت‌های مرتبط با استعدادیابی از جمله این فعالیت‌ها است.

نوروزی خاطرنشان کرد: آمار بیمه‌شدگان این رشته ورزشی 2102 نفر، مربیان فعال 107 نفر، داوران 85 نفر در مجموع آقایان و بانوان بوده و 20 سبک، تحت پوشش هیات کاراته استان زنجان بوده است./ آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر