logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۸۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

منتظر اعلام لیست خبرنگاران زنجان برای اختصاص مسکن ملی هستیم

منتظر-اعلام-لیست-خبرنگاران-زنجان-برای-اختصاص-مسکن-ملی-هستیم
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای اختصاص واحد مسکونی از طرح اقدام ملی مسکن به خبرنگاران، منتظر اعلام لیست خبرنگاران واجد شرایط از سوی دستگاه متولی هستیم.

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در یکی از جلسات شورای مسکن استان این قول به مدیریت ارشد استان داده شد که حاضریم برای مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه از واحدهای مسکن ملی اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه اختصاص مسکن ملی به‌صورت تکی نمی‌شود و معرفی باید به صورت گروهی معرفی شوند، خاطرنشان کرد: لیست متقاضیان واجد شرایط باید حداقل 15 نفر به اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شود.

بیات‌منش با تاکید بر اینکه بهره‌مندی از مسکن ملی، شرایط خاص خود را دارد، تصریح کرد: در صورتی که لیست واجدیان شرایط از سوی دستگاه متولی اصحاب رسانه اعلام شود، حاضریم به قول خود عمل کرده و یکی از زمین‌های مناسب طرح را برای این قشر در نظر بگیریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پاسخ به اینکه آیا افرادی که در طرح اقدام ملی ثبت‌نام نکرده بودند نیز می‌توانند در لیست خبرنگاران معرفی شوند، گفت: احراز تخصیص مسکن ملی دارای 5 شرط اصلی از جمله عدم مالکیت است که متقاضی باید واجد آن باشد اما در هر صورت، لیست متقاضیان بررسی شده و واجد شرایط بودن آن‌ها اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که ممکن است فرد، ثبت‌نام کرده اما واجد شرایط نبوده و نام وی از سامانه، حذف شده که در هر صورت، اطلاعات آن‌ها بررسی می‌شود و اگر واجد نباشند، واحدی تخصیص نمی‌یابد.

بیات‌منش ابراز کرد: ما منتظریم تا لیست مربوطه معرفی شود و طبق قولی که داده بودیم عمل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص موعد تحویل واحدهای مسکن ملی گفت: این امر، یک موضوع دوطرفه و دارای تعهدات متقابل است و در صورتی که متقاضیان، اقساط خود را در موعدهای اعلامی پرداخت کرده و همکاری لازم را داشته باشند ما نیز به تعهدات خود عمل کرده و واحدها در موعد مقرر تحویل داده می‌شوند.

وی اظهار داشت: راه و شهرسازی به تعهدات خود از قبیل تامین زمین، پیمانکار و سایر تعهدات عمل کرده و اکنون نوبت تعهدات متقاضیان است که مبالغ را به‌موقع واریز کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر