logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۸۵۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

توضیح مقامات سازمان بهداشت جهانی درباره ویروس جدید کرونا در انگلیس

توضیح-مقامات-سازمان-بهداشت-جهانی-درباره-ویروس-جدید-کرونا-در-انگلیس
مقامات سازمان بهداشت جهانی سازمان بهداشت جهانی ضمن توضیح درباره دلایل پیدایش و ویژگی‌های کرونای جدید در انگلیس، خواستار حفظ آرامش شدند.

به گزارش موج رسا; سیلوی برایان از مقامات ارشد سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت که این سازمان دلیل پیدایش جهش خطرناک تری از ویروس کرونا در انگلیس را مشخص کرده و خواستار حفظ آرامش است.

وی گفت: «احتمال اصلاح ویروس با افزایش انتقال افزایش می یابد. علاوه بر این، از آنجا که ویروس کرونا ویروس حیوانی است، به تدریج در طی جهش ها با بدن انسان سازگار می شود، بنابراین برای هر جهش شناسایی شده، لازم است مشخص شود که چه ویژگی های جدیدی به دست می آورد، آیا تغییرات عمده‌ای رخ می دهد یا فقط یک تحول طبیعی است.»

در حال حاضر، سازمان بهداشت جهانی تأثیر جهش جدید SARS-CoV-2 را در مرگ و میر مشاهده نمی کند. این سازمان همچنین شک دارد که سویه جدید در تأثیر واکسن ها تأثیر بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، برایان ابراز امیدواری کرد که محدودیت ها قبل از شروع واکسیناسیون های گسترده باعث کاهش سرعت جهش جدید شود. با این وجود، وضعیت همچنان نامشخص است و این احتمال وجود دارد که کشورها مجبور به اقدامات احتیاطی اضافی شوند./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر