logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۸۵۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان آسیب دیده از کرونا در استان زنجان

پرداخت-۱۴-میلیارد-تومان-تسهیلات-به-کشاورزان-آسیب-دیده-از-کرونا-در-استان-زنجان
رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان از پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان آسیب دیده از کرونا استان در قالب طرح کرونا خبرداد و گفت: این میزان اعتبار برای ۱۲۷ متقاضی پرداخت شده است.

به گزارش موج رسا; جواد تاراسی امروز در جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به اینکه در تجهیز مجتمع گلخانه ای شهر آببر با دو مشکل مواجه بودیم اظهار کرد: لوله کشی گاز و تجهیز داخلی این مجتمع در دست اقدام بود که به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده بود.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر اعتبار مورد نیاز این طرح تامین شده و تجهیز آن در دست اقدام است عنوان کرد: گاز رسانی خارج از این مجتمع نیازمند همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات برای کشاورزانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند بیان کرد: اطلاع رسانی لازم برای کشاورزان جهت دریافت تسهیلات کرونایی انجام‌شده است.

تاراسی با تاکید براینکه ۱۶ میلیارد تومان برای کشاورزان آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده است ابراز کرد: ۱۲۷ طرح برای اخذ تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهایی که مشمول این طرح بودند پرداخت شده است.

کاهشبیشاز۲۰هزارنفریاشتغالحوزهکشاورزی

خلیل قاسملو معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی استان زنجان به میزان نرخ بیکاری استان زنجان در تابستان امسال اشاره و ابراز  کرد: نرخ بیکاری استان در تابستان امسال ۷.۵ درصد بوده که نسبت به تابستان سال گذشته ۲.۳ درصد افزایش یافته است.

وی میزان اشتغال استان در تابستان ۹۸ را ۱۴۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در تابستان امسال میزان اشتغال استان به ۱۲۱ هزار و ۷۲۲ نفر کاهش یافته است.

معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی استان زنجان از کاهش اشتغال حوزه کشاورزی استان خبر داد و بیان کرد: امسال میزان اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی ۲۰ هزار و ۳۱۸ نفر کاهش یافته است.

وی میزان جمعیت بیکار استان زنجان در تابستان امسال را ۲۸ هزار و ۷۰۳  نفر عنوان کرد و افزود: میزان جمعیت بیکار استان در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ هزار و ۵۷ بود که در تابستان امسال ۷ هزار و ۶۴۶ نفر نیز به تعداد بیکاران اضافه شد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر