logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۸۵۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ بیمارستان بهمن زنجان استفاده می‌کنیم

از-تمام-ظرفیت‌ها-برای-حفظ-بیمارستان-بهمن-زنجان-استفاده-می‌کنیم
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه بیمارستان بهمن نیاز بخش بهداشت و درمان است، گفت: اگر پیگیری مدیران استان نبود، بیمارستان بهمن سال گذشته تعطیل می‌شد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بیمارستان بهمن زنجان اظهار کرد: بین شرکا و سهامداران این بیمارستان اختلافاتی وجود دارد که دستگاه قضایی به این اختلافات رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر تحت نظارت دستگاه قضایی ادامه فعالیت می‌دهد، ابراز کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این بیمارستان همچنان در خدمت بهداشت و درمان استان باشد.

فرماندار زنجان با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی در خصوص فعالیت این بیمارستان گفت: این بیمارستان قبل از اینکه بخواهد تعدادی سرمایه‌گذار خصوصی داشته باشد، به عنوان یک سرمایه استان و کشور مطرح است که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت دارد.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیتی که کشور ما در خصوص تختهای بیمارستانی دارد، وجود بیمارستان بهمن با این امکانات و تجهیزات برای ما مهم است.

عسگری با بیان اینکه استاندار زنجان پیگیری‌های بسیار جدی در خصوص این بیمارستان دارند، گفت: اگر پیگیری‌های مسئولان استانی نبود این بیمارستان سال پیش تعطیل می‌شد اما همکاری دستگاه قضایی و اراده‌ای که در بین مسئولان استانی وجود دارد باعث شده تا این ظرفیت همچنان در استان فعال باشد.

وی با اشاره به اینکه بعد از این نیز از تمام ظرفیتها برای حفظ این بیمارستان به کار خواهیم گرفت، عنوان کرد: امیدواریم شرایطی مهیا شود تا این بیمارستان همچنان با قوت در استان خدمت رسانی کند.

فرماندار زنجان اظهار کرد: این بیمارستان نیاز استان بوده و ما نیز برای هماهنگی بیشتر اقداماتی را انجام خواهیم داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر