logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۸۵۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌‍نقل جاده‌ای زنجان خبر داد؛

هزینه کرد 4 میلیارد تومانی برای اجاره ماشین‌آلات راهداری زنجان

هزینه-کرد-4-میلیارد-تومانی-برای-اجاره-ماشین‌آلات-راهداری-زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌‍نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امسال 4 میلیارد تومان برای اجاره انواع ماشین‌آلات راهداری هزینه شده است.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر عمر متوسط ماشین‌آلات سنگین اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از جمله بیل مکانیکی، لودر، گریدر و بولدزر 24 سال است که این آمار نسبت به سال میانگین کشوری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی عمر متوسط ماشین‌آلات نیمه سنگین و کامیون را  22 سال عنوان کرد و گفت: عمر متوسط ماشین‌آلات سواری و کمک‌دار این اداره کل 11 سال است که بهتر از نرم کشوری است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر 248 دستگاه انواع ماشین‌آلات در راهداری زمستانی استان زنجان به کارگیری شده است که در زمان لازم در زمینه برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای مسدود و کمک به هموطنان در راهدارخانه‌های استان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌‍نقل جاده‌ای استان زنجان از اجاره 35 دستگاه ماشین‌آلات برای راهداری زمستانی در سال جاری خبرداد و گفت: هزینه نگهداری ماشین‌آلات کمتر از اجاره نیست.

یوسفی با اشاره به اینکه امسال 4 میلیارد تومان برای اجاره انواع ماشین‌آلات راهداری هزینه شده است، افزود: 5 میلیارد تومان نیز برای تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات راهداری تا کنون هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال 20 هزار تن شن، ماسه و نمک از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خریداری شده است که در حال حاضر 17 هزار تن در راهدارخانه‌ها توزیع شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر