logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۸۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد؛

توسعه حمل‌و نقل غرب کشور با بهره‌برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان

توسعه-حمل‌و-نقل-غرب-کشور-با-بهره‌برداری-از-پروژه-دو-خطه-کردن-راه-آهن-زنجان
استاندار زنجان از توسعه حمل‌و نقل غرب کشور با بهره‌برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه کارگروه حمل‌ونقل استان زنجان، اظهارداشت: در حال حاضر میزان تولید پارچه تایر در استان زنجان ۳۰ درصد است که تا پایان سال این میزان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه از ۳۵ ماده معدنی ۳۰ ماده در استان زنجان وجود دارد، افزود: بخش سیاستگذاری مواد معدنی در کشور به استان زنجان واگذار شده است.

حقیقی با تبریک روز راهداری، یادآورشد: مسائل مطرح شده در استان مورد توجه قرار می‌گیرد تا حمل‌ونقل از مشکلات رهایی یابد که در این زمینه گمرک استان فعال شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: توسعه حمل‌و نقل غرب کشور با بهره‌برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان محقق می‌شود که تا کنون نتایج مطلوبی حاصل شده است.

استاندار زنجان برضرورت حل مشکلات کشوری حمل‌ونقل تاکید کرد و گفت: مشکلات مطرح شده به مسئولان کشوری ارائه می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه هیچ کس نباید در استان زنجان در بخش حمل‌ونقل خلل ایجاد کند، افزود: نماینده‌ای که جرات کند لاستیک را نگه دارد تا به قیمت گزاف بفروشد مسئول مربوطه تنبیه و نمایندگی حذف می‌شود.

وی یادآورشد: حمل‌و‌نقل از بخش‌های مهم کشور است که باید مشکلات آن با ارائه راهکارهای لازم حل شود.

استاندار زنجان برضرورت حضور انجمن های صنفی در جلسات استانداری زنجان تاکید کرد و گفت: با حضور بخش‌های مختلف مشکلات بهتر احصا و حل می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز شرایط پیک سوم را گذراندیم و سناریوهای چیده شده به دلیل عمل مناسب استان زنجان، عملیاتی نشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور میدانی مدیران موجب شد تا مدیریت مطلوبی در این زمینه انجام شود، افزود: از مردم درخواست دارم به احترام پرستاران و سالمندان دورهمی شب یلدا را برگزار نکنند.

حقیقی گفت: دورهمی شب یلدا موجب فاجعه در زمینه انتشار کرونا می‌شود که ضروری است مردم با برگزاری مجازی اجازه وارد شدن استان به پیک خطرناک چهارم ندهند.

//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر