logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۸۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

عرضه لاستیک در زنجان کاهش یافته است

عرضه-لاستیک-در-زنجان-کاهش-یافته-است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۸۰ درصد عرضه لاستیک در استان زنجان کاهش یافته است که ضروری است در این زمینه برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش موج رسا; عبدالحسین علی اکبری امروز در جلسه کارگروه حمل‌ونقل استان زنجان، اظهارداشت: استان زنجان دارای ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه است که وظیفه نگهداری آن بر عهده راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان است.

وی با اشاره به انجام ۸۹ هزار و ۵۰۰ تن عملیات آسفالت‌ریزی در سال جاری، خاطرنشان کرد: تا پایان سال۱۶۰ هزار تن آسفالت‌ریزی عملیاتی می‌شود.

این مسئول میزان بار جابه جا شده در هشت ماهه امسال را ۶ میلیون تن با ۱۷درصد افزایش عنوان کرد و افزود: استان زنجان دارای ۲ باب شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی، ۵ پایانه مسافربری و ۴۰ شرکت مسافربری است.

علی اکبری از کاهش ۳۷ درصدی مسافر در استان زنجان نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: بار جابه جا شده در سال جاری با وجود بیماری کرونا به دلیل همت این قشر افزایش داشته است.

رئیس انجمن صنفی کالا و مسافر استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: کمبود تایر از مشکلات این صنف است و نمایندگان به دلیل نیمایی شدن قیمت و رسوب شدن سرمایه، از آوردن تایر خودداری می‌کنند.

مصطفوی با اشاره به افزایش چندین باره قیمت تایر در کشور، خاطرنشان کرد: قیمت تایر دیروز بازهم ۳۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: ۸۰ درصد عرضه لاستیک در استان زنجان کاهش یافته است که ضروری است در این زمینه برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

این مسئول از کمبود روغن دیزل در استان زنجان خبرداد و گفت: به دلیل انحصاری بودن در استان زنجان مشکلات در استان چندین برابر شده است.

 رئیس انجمن صنفی کالا و مسافر استان زنجان نبود نظارت در زمینه عرضه و تقاضا را از دیگر مشکلات عنوان کرد و بیان داشت: به دلیل نبود نظارت، قیمت‌ها هر روز تغییر می‌کند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: به دلیل انتشار ویروس کرونا بخش حمل‌ونقل مسافر با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است.

وی افزود: ترمینال زنجان استاندارد نیست و امروز به مجتمع ادارت تبدیل شده است و رانندگان نمی‌توانند مسافر مورد نظر را جمع‌آوری کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر