logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۴۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مراسم گرامیداشت 9 دی و سالگرد عروج شهید سلیمانی به صورت مجازی برگزار می‌شود

مراسم-گرامیداشت-9-دی-و-سالگرد-عروج-شهید-سلیمانی-به-صورت-مجازی-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت 9 دی و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو برنامه عمده گرامیداشت مراسم 9 دی و حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌‌های دهه بصیرت از روز 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با شعار محوری بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین روز این دهه با عنوان بصیرت، ولایت مداری و حماسه عاشورایی نامگذاری شده است، افزود: دومین روز این هفته با عنوان بصیرت، اتحاد ملی و عبور از فتنه‌ها نامگذاری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سومین روز این دهه با عنوان بصیرت، خواص و پیروی از ولایت و چهارمین روز آن با عنوان بصیرت، ادیان الهی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: روز شنبه 13 دی روز جهانی مقاومت با عنوان بصیرت، ملت حسینی و مکتب شهید سلیمانی و 14 دی با عنوان روز بصیرت، تولی و تبری و بیداری اسلامی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: روز 15 دی با عنوان روز بصیرت، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ بوده و روز 16 دی با عنوان بصیرت، تکریم سردار دل‌ها و بزرگترین بدرقه جهانی نامگذاری شده است.

وی گفت: روز چهارشنبه همزمان با اربعین شهادت دکتر محسن فخری‌زاده با عنوان روز بصیرت، محکومیت تروریسم دولتی  و جهاد هسته‌ای و دفاعی و روز 18 دی حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد به عنوان روز بصیرت، اقتدار ملی و سیلی به شیطان بزرگ است.

وی گفت: آخرین روز این دهه به مناسبت قیام خونین مردم قم در سال 1356 به عنوان روز بصیرت، غیرت دینی و لحظه شماری نامگذاری شده است.

این مسئول با بیان اینکه 9 دی یادآور حماسه بزرگ و ایام‌الله و روز بصیرت روشنفکرانه در مقابله با فتنه 88 بود، افزود: اتفاقاتی که در فتنه سال 88 افتاد با حضور با بصیرت و هوشمندانه مردم ایران در 9 دی خنثی شد و این روز به عنوان روز حماسه بزرگ و نقطه عطفی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: از سال گذشته روزهایی همچون شهادت شهید قاسم سلیمانی به عنوان مکتب و الگوی به تمام معنا برای همه آزادی خواهان و انسان‌های بصیر، حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد، اربعین شهید فخری‌زاده و 19 دی قیام مردم قم است اتفاق افتاده است که امسال برنامه‌های مختلفی در راستای این مناسبت‌ها در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه قیام 19 دی از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع شهدای مقاومت در عراق و در شهرهای مختلف ایران نشان از بصیرت و ورشنفکری مردم ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت به صورت حضوری وجود ندارد، ادامه داد: برنامه‌های این دهه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت 9 دی و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو برنامه عمده گرامیداشت مراسم 9 دی و حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: اگر چه ایام‌الله تعطیل بردار نبوده و با عدم برگزاری برنامه میدانی به اصل موضوع خللی وارد نمی‌شود و از ظرفیت فضای مجازی برای یادآوری این ایام استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: برنامه این دو مناسبت به صورت مجازی و زنده از رسانه استانی و بدون حضور مردم با سخنرانی آیت‌الله دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و یکی از سخنرانان مطرح کشوری برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر