logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۸۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۲ واحد تولیدی بزرگ در زنجان به بهره برداری می‌رسد

۲-واحد-تولیدی-بزرگ-در-زنجان-به-بهره-برداری-می‌رسد
استاندار زنجان گفت: دو واحد تولیدی و صنعتی با حضور رئیس‌جمهور در دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه جلسات ستاد تسهیل و موانع تولید استان به صورت مرتب برگزار می‌شود اظهار کرد: با برگزاری ستاد تسهیل اقدامات بسیار خوبی در راستای رفع موانع تولید انجام‌شده است. 

وی با اشاره به آماده بهره برداری دو واحد تولیدی در استان زنجان خبرداد و عنوان کرد: در هفته جاری طرح توسعه شرکت ایریکو به بهره برداری می‌رسد و هفته آینده نیز واحدی که در تولید الکترود گرافیکی فعالیت خواهد کرد افتتاح می‌شود که ۷۰ درصد نیاز داخلی کشور توسط این واحد تامین خواهد شد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه براساس فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شاهد بهره برداری از چندین واحد تولیدی در استان خواهیم شد، خاطر نشان کرد: براساس اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان شاهد جهش تولید در استان هستیم.

حقیقی با تاکید براینکه ستاد تسهیل شهرستان‌ها نیز باید فعال شود عنوان کرد: اهداف اصلی ستاد تسهیل رفع مشکلات واحدها است همچنین راه‌اندازی و بهره‌برداری واحدها در ستاد تسهیل استان مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وی با تاکید براینکه مشکل واحدهای تولیدی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد ابراز کرد: مشکلات شرکت نخ تایر  بررسی شد و تا حدودی حل شده و توانسته 30 درصد از پارچه تایر مورد نیاز کشور را تامین کند. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد زیادی از واحدهای تعطیل استان به چرخه فعالیت بازگشت افزود: برخی از واحدهای راه اندازی شده ۱۰ سال است که فعالیت نداشتند و حل مشکلات واحدهای تعطیل شده همچنان ادامه دارد. 

ناصر فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان نیز با اشاره به اینکه 52 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است بیان کرد: 48 درصد مصوبات نیز در دست اجرا است. 

وی گفت: این نشان می‌دهد عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قابل قبول است و باید توجه داشت که مصوبات شهرستانی جزو مصوبات استانی محسوب و مورد پیگیری قرار می‌گیرد. //ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر