logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۸۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
بعد از گذشت 2 سال؛

درخواست‌های دانشجویی برای دیدار با استاندار زنجان بازهم به درهای بسته خورد

درخواست‌های-دانشجویی-برای-دیدار-با-استاندار-زنجان-بازهم-به-درهای-بسته-خورد
با اینکه دانشجویان بسیجی درخواست‌های متعددی برای دیدار با مسئولان استانی و در راس آن استاندار زنجان داده بودند، اما بازهم فتح الله حقیقی حاضر به حضور در بین دانشجویان نشد.

به گزارش موج رسا; با اینکه دانشجویان بسیجی درخواست‌های متعددی برای دیدار با مسئولان استانی و در راس آن استاندار زنجان داده بودند، اما بازهم فتح الله حقیقی حاضر به حضور در بین دانشجویان نشد و این بار کرونا را دلیل عدم حضورش عنوان کرده است.

سال گذشته نیز دانشجویان بسیجی درخواست جلسه حضوری پرسش و پاسخ با استاندار زنجان را داشتند که فتح الله حقیقی در قولی که به دانشجویان داده بود قرار بود امسال در بین این قشر حضور پیدا کند اما با وجود دعوت دوباره دانشجویان این درخواست به درهای بسته خورد.

معاون سیاسی استاندار زنجان در نامه ای به دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان این دیدار را به عادی شدن شرایط کرونا حواله کرده است، در حالی که فتح الله حقیقی از جمله مدیران میدانی است که در بیشتر جلسات و حتی برخی بازدیدهای سرزده حضور دارد که نمونه‌های آن در آرشیو اخبار موجود است.

بسیج دانشجویی در واکنش به نامه معاون سیاسی استاندار زنجان در نامه دیگری خطاب به استاندار زنجان نوشته است: 

جناب آقای دکتر حقیقی

استاندار محترم استان زنجان

سلام علیکم؛

باصلوات بر محمد و آل محمد(ص)، نظر به نامه معاونت محترم سیاسی، امنیتی استانداری زنجان مبنی بر عدم امکان حضور جنابعالی در جمع دانشجویان بسیجی به دلیل شیوع بیماری کرونا که در پاسخ به دو نامه دعوت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ارسال گردید، نکاتی جهت استحضار ارسال می گردد:

1. در طول دوران حضور شما در استانداری زنجان، تاکنون امکان برگزاری جلسه مشترک میسر نگردیده و هر بار به دلیلی زمان این جلسه به تعویق افتاده است و پس از وعده جنابعالی در روز دانشجوی سال گذشته و موکول کردن جلسه مشترک به روز دانشجوی سال 99، انتظار می رفت تا این وعده تحقق یابد. بی شک تعویق جلسه به دلیل شیوع کرونا قابل قبول نیست؛ چراکه اولا برگزاری جلسات با رعایت پروتکل ها بلامانع است و ثانیا شما در همین ایام نیز بارها و بارها جلسات متعدد اداری و غیراداری برگزار کرده اید و تصاویر آن به وفور در فضای رسانه ای قابل دسترسی است.

2.معاونت محترم سیاسی شما در نامه ارسالی، برگزاری جلسه را منوط به عادی شدن این شرایط کرده اند.

حال بفرمایید که منظور از عادی شدن چیست؟ وضعیت نارنجی؟ سفید؟ پس از پایان کرونا؟ مسلما چنین پاسخ هایی نه تنها ابهام آمیز است؛ بلکه بی احترامی و بی محلی به درخواست دانشجویان محسوب می شود.

3.اگرچه حتی پیشنهاد جلسه بصورت ویدئوکنفرانس را هم نپذیرفتید؛ لکن بهتر است مطلع باشید درخواست جلسه نه از بابت مچ گیری و حاشیه سازی؛ بلکه با نیت دلسوزانه و جهت کمک به جنابعالی ارسال گردید و دانشجویان بسیجی در زمینه های بسیاری اعم از نظارتی، درمانی و... ظرفیت کمک رسانی دارند و قرار بود با جزییات به حضور اعلام گردد؛ اما متاسفانه با استنکاف شما مواجه شدیم.

4.بی شک سوالات بسیاری نیز پیرامون عملکرد شما و مدیران تحت امر در زمینه های مختلفی همچون وضعیت بودجه، مشکلات اقتصادی و صنعتی استان، عملکرد کرونایی استان، مشکلات زیرساختی و اجرایی دستگاه ها، وضعیت فرهنگی،اجتماعی و آموزشی استان و... وجود دارد که با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب و دستور صریح ایشان به دانشجویان در باب مطالبه از مسئولان و به شما مسئولان جمهوری اسلامی در باب ضرورت حضور در جمع های دانشجویی و پاسخ به سوالات دانشجویان درخواست جلسه صورت گرفت و مسلما بی توجهی به چنین دستور صریحی از سوی جنابتان پذیرفتنی نیست.

5.سوال اساسی این است که چرا شما آقای استاندار، خانم بلوری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده (که چندین مرحله تقاضای جلسات دانشجویی شده است) و بسیاری از مدیران ارشد اجرایی استان از حضور در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی برحذرید و از هرکدام دلایل متفاوت و عجیب می شنویم؟ علت در چیست؟ ضعف عملکرد؟ نداشتن پاسخ مناسب به سوالات و مطالبات دانشجویان؟

دانشجویان بسیجی استان زین پس به طور مداوم و به صورت مکتوب، سوالات و مطالبات خود را پیرامون وضعیت استان و در فضای رسانه ای مطرح نموده و برای سوالات، پاسخ های قانع کننده مطالبه خواهند کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر