logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۸۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد:

۱۲ شهر کشور در وضعیت قرمز

۱۲-شهر-کشور-در-وضعیت-قرمز-
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده تردد بین شهری خودروها ۳۱ درصد کاهش داشته و در نتیجه آن ۴۲ درصد فوتی های تصادفات کاهش یافته است.

به گزارش موج رسا; علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ۱۲ شهر کشور در وضعیت قرمز مانده اند و ۲۳۱ شهر نارنجی و ۲۰۵ شهر نیز زرد هستند. همچنان شهرهای آستارا و تالش در استان گیلان و آمل، گلوگاه و نور، در استان مازندران، در وضعیت بحرانی قرار دارند.

وی افزود: تغییر رنگ شهرها به خاطر رعایت پروتکل ها و زحمات کادر درمان و...، است. اگر در این چند شب منتهی به شب یلدا، مراقب نباشیم و بخواهیم دورهمی داشته باشیم، تمام زحمات هدر می رود و کرونا دوباره شعله‌ور می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی با اعلام اینکه ۵۱ درصد ابتلاها خانوادگی است، گفت: غفلت کنیم، تمام دستاوردهای ما از بین خواهد رفت با تدابیر در نظر گرفته شده تردد بین شهری خودروها ۳۱ درصد کاهش داشته و در نتیجه آن ۴۲ درصد فوتی های تصادفات کاهش یافته است.

وی با اعلام اینکه در اجرای منع تردد شبانه ۶۰۰ هزار خودرو جریمه شدند، گفت: در این مدت ۷۷۲ هزار خودرو از رفتن به شهرهای دیگر برگشت داده شدند و دو میلیون تذکر به خودروها داده شده و ۲۳ هزار پلمب واحدهای صنفی داشته ایم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر