logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۸۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان خبر داد؛

کمبود بازرس در سازمان صمت استان زنجان

کمبود-بازرس-در-سازمان-صمت-استان-زنجان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان از کمبود بازرس در سازمان صمت استان زنجان خبر داد و گفت: وزارت صمت باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید براینکه بازرسی مستمر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مهم استان زنجان انجام می‌شود اظهار کرد کرد: با هر گونه تخلف اعم از عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور فروش و غیره به شدت برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر مطرح شدن موضوع قراردادی بودن بازرسان برکاهش نظارتها تاثیر گذار است؟ افزود: موضوع قراردادی بودن بازرسان یک موضوع کشوری است و وزارت صمت باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی که در حوزه تخلفات تشکیل می‌شود به صورت کامل بررسی می‌شود و هیچ کارشناسی هم نمی‌تواند در کار بازرسان دخالت کرده یا جلوی پرونده‌ای را بگیرد.

مسلمی با اشاره به اینکه همه بازرسان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سطح کشوری به صورت قراردادی فعالیت می‌کنند عنوان کرد: اگر تصمیمی در خصوص استخدامی بازرسان گرفته می‌شود باید با طی مراحل قانونی اتفاق بیفتد اما تا به امروز در این باره هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه تعداد بازرسان سازمان صمت در مقایسه با تعداد اصناف بسیار کم است ابراز کرد: همچنان با کمبود بازرس در استان مواجه هستیم و مجوز افزایش تعداد بازرسان نیز باید توسط وزارت صمت داده شود که تا امروز اتفاقی در این باره نیفتاده است.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر