logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان:

کرونا، المپیاد کشوری کاراته به میزبانی زنجان را لغو کرد

کرونا،-المپیاد-کشوری-کاراته-به-میزبانی-زنجان-را-لغو-کرد
دبیر هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه این رشته ورزشی، ضربه زیادی از تعطیلی باشگاه‌ها خورده است، گفت: شیوع ویروس کرونا سبب لغو مسابقات المپیاد نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی زنجان شد.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال، سومین دوره المپیاد کاراته کشور بود که قرار بود زنجان، میزبان پسران باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان زنجان پارسال، دختران را میزبانی کرد و امسال نیز المپیاد به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

نوروزی با بیان اینکه در حال حاضر برای حضور در لیگ کشور، اعلام آمادگی کرده‌ایم، افزود: با وجود بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها مانده‌ایم که تیم ما در کجا تمرین کند در حالی که هیات کاراته، سالن اختصاصی دارد اما متاسفانه سالن‌ها طبق بخشنامه، تعطیل هستند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: برای تمرین تیم به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کردیم که گفتند موردی ندارد اما حداکثر با 5 ورزشکار باید تمرین کنید در حالی که این امکان ندارد زیرا 15 نفر در هر سانس، تمرین می‌کنند.

وی اظهار داشت: کاراته استان زنجان، بزرگرتین ضربه را در اینجا خورده که نمی‌تواند تیمی را برای حضور در مسابقات لیگ، آماده کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: 150 مربی فعال و 3500 ورزشکار فعال در استان زنجان وجود داشته و در سطح حرفه‌ای نیز سال گذشته 23 نفر به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده بودند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت کاراته زنجان در سطح کشور، عالی است، گفت: رتبه‌هایی که کاراته زنجان کسب کرده در طول یک دهه اخیر، تکرار نشده بود.

وی افزود: هیات کاراته استان زنجان طبق ارزیابی فدراسیون، جزء 5 هیات برتر در کشور است ضمن اینکه طبق ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز هیات کاراته استان در بین 51 هیات ورزشی بعد از ووشو و شنا، رتبه سوم استان را دارد.

نوروزی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای کاراته استان زنجان ابراز کرد: هم‌اکنون حسین روحانی، سرمربی تیم ملی روسیه، شهاب سلطانی، سرمربی تیم ملی ازبکستان و حسن روحانی، مربی تیم ملی ایران هستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر