logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۸۳۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

آیت‌الله یزدی به عنوان یک سرباز برای اسلام و انقلاب ادای تکلیف کرد

آیت‌الله-یزدی-به-عنوان-یک-سرباز-برای-اسلام-و-انقلاب-ادای-تکلیف-کرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله یزدی پس از رحلت امام خمینی (ره) مستمرا در کنار مقام معظم رهبری به عنوان سرباز اسلام و انقلاب ادای تکلیف کرد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: آیت‌الله یزدی مبارز انقلابی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در راه انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته و مجاهدت‌های بیشماری را انجام داده و در زندان بوده است.

وی ادامه داد: آیت‌الله یزدی یار با وفای حضرت امام خمینی (ره) بود که در تمام دوران زندگی خود هیچ لحظه‌ای از انقلاب اسلامی دور نشد و مستمرا به انقلاب، مردم و ایران اسلامی خدمت کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آیت‌الله یزدی در عزت و سربلندی کشور نقش مهمی داشت و پس از رحلت امام خمینی (ره) مستمرا در کنار مقام معظم رهبری به عنوان سرباز اسلام و انقلاب ادای تکلیف کرد.

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: از مشخصات خاص آیت‌الله یزدی، انقلابی، شجاع و صریح بودن است که همواره با وی عجین بوده است.

وی گفت: آیت‌الله محمد یزدی در دفاع از مقام معظم رهبری، انقلاب، اسلام و آرمان‌های شهیدان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و هر جا لازم بود از آبروی خود هم مایه می‌گذاشت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم مسیر علمای بزرگ اسلام که با شجاعت عمر و زندگی خود را وقف عمر اسلام و انقلاب کردند، ادامه دهیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر