logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۸۳۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان خبر داد؛

احتمال افزایش تعداد نانوایی‌های 2 شیفته در زنجان

احتمال-افزایش-تعداد-نانوایی‌های-2-شیفته-در-زنجان
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به فعالیت 20 نانوایی در سطح شهر زنجان به صورت 2 شیفته از 16 آذرماه گفت: در صورتی که در مناطق دیگر نیاز باشد باز هم تعداد نانوایی‌های 2 شیفته افزایش می‌یابد.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 20 واحد نانوایی از 16 آذرماه در مناطق مختلف شهر زنجان به صورت 2 شیفته فعالیت می‌کنند و این تقسیم‌بندی به‌گونه‌ای بوده که در تمام مناطق شهر، نانوایی 2 شیفته وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نانوایی‌های 2 شیفته از مرکز شهر زنجان گرفته تا شهرک‌های اقماری به صورت متوازان توزیع شده تا مردم مشکلی بابت تامین نان مورد نیاز خود نداشته باشند.

الماسی با بیان اینکه ساعت کار نانوایی‌های 2 شیفته بر اساس میزان سهمیه آن‌ها تعیین شده است، افزود: سهمیه این واحدها روزانه بین 3 تا کیسه افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌های 2 شیفته تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت، گفت: تمام نانوایی‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند و در صورتی که در مناطق دیگر هم نیاز به افزایش تعداد واحدهای 2 شیفته باشد این کار انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان مشکلی در تامین سهمیه آرد نانوایی‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: گندم مورد نیاز یک سال استان، ذخیره‌سازی شده و گندم به اندازه کافی در استان وجود دارد و مردم نگران تامین نان مود نیاز خود نباشند.

الماسی اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 1600 نانوایی در سطح استان فعالیت می‌کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر