logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۸۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری کلاهبرداران سایبری با 10 هزار نفر قربانی در زنجان

دستگیری-کلاهبرداران-سایبری-با-10-هزار-نفر-قربانی-در-زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان متهمینی که با شگرد کار در منزل اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند گفت: بیش از 10 هزار نفر قربانی این کلاهبرداری شدند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پی پایش و رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان ابهر مشخص شد شخص یا اشخاصی به هویت‌های نامعلوم با تبلیغ و انتشار آگهی‌های دروغین و معرفی شرکت‌های صوری با ترفند کار در منزل و کسب درآمد بالا در فضای مجازی، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های فنی و پلیسی، تعداد 2 نفر متهم به هویت‌های معلوم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شدند افزود: متهمین در اظهارات خود به کلاهبرداری بیش از 10 هزار نفر به میزان 50 میلیارد ریال در سراسر کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین تبلیغاتی، از صحت و سقم شرکت یا سازمان استخدام کننده اطمینان حاصل کردند و از واریز وجه یا ارائه اطلاعات هویتی و مالی خودداری کنند، افزود: مال باختگان در صورت داشتن شکایت به پلیس فتا محل سکونت خود مراجعه کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر