logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۸۳۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

هنوز مجوزی برای فعالیت باشگاه‌های بدنسازی صادر نشده است

هنوز-مجوزی-برای-فعالیت-باشگاه‌های-بدنسازی-صادر-نشده-است
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: علی‌رغم قرار گرفتن در گروه شغلی 2 تاکنون مجوز فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در این استان صادر نشده است.

محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های بدنسازی در ردیف گروه شغلی 2 قرار گرفته و می‌توانند فعالیت کنند اما هنوز این مجوز در استان زنجان صادر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این ممنوعیت فعلا با توجه به شرایط موجود فقط در استان زنجان بوده و فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در سایر استان‌ها بلامانع اعلام شده است.

حمزه‌پور افزود: در حال پیگیری و رایزنی از ستاد کرونا استان هستیم تا این مجوز صادر شود اما تاکنون فعالیت باشگاه‌های بدنسازی را به مصلحت ندانسته‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه فعالیت این باشگاه‌ها در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد و نارنجی کرونایی بلامانع است، تصریح کرد: فعالیت باشگاه‌های گروه 2 فقط در وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است و در صورتی که ستاد کرونا استان مجوز دهد، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در خصوص تیم کشتی شهدای زنجان گفت: این تیم، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور را با 2 باخت و یک مساوی به اتمام رساند.

حمزه‌پور با بیان اینکه تیم کشتی زنجان از صعود به دور بعد رقابت‌ها بازماند، خاطرنشان کرد: وضعیت تیم کشتی زنجان از لحاظ هزینه در برابر سایر تیم‌ها اصلا قابل قیاس نبود و بیشتر، حضور تیم در این مسابقات برای ما مهم بود.

وی در خصوص حامی مالی برای تیم کشتی اظهار داشت: این مهم هنوز محقق نشده اما در تلاش هستیم تا تیم برای دوره‌های بعدی از حامی مالی برخوردار شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر