logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۸۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سپاه استان زنجان مطرح کرد؛

ایجرود و ابهر پیشتاز همکاری با کنگره شهدای استان زنجان/ آغاز فیلمبرداری مستند مادران شهدا از هفته آینده در زنجان

ایجرود-و-ابهر-پیشتاز-همکاری-با-کنگره-شهدای-استان-زنجان-آغاز-فیلمبرداری-مستند-مادران-شهدا-از-هفته-آینده-در-زنجان
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: شهرستان‌های ایجرود و ابهر پیشتاز همکاری با کنگره 3535 شهید استان زنجان هستند.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سه کتاب کنگره 3535 شهید استان زنجان رونمایی شد و قرار است 5 کتاب دیگر که در حال حاضر در مرحله آماده‌سازی و ویراستاری قرار دارد، در دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شود.

وی با اشاره به آغاز فیلمبرداری مستند مادران شهدا از هفته آینده در زنجان، خاطرنشان کرد: فضای مجازی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در زمینه ساخت انیمیشن و موشن‌گرافی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بارگزاری نرم‌افزار جامع کنگره شهدای استان زنجان انجام می‌شود، ادامه داد: تا کنون 187 هزار سند آماده سازی شده است اما هنوز اطلاعات 300 شهید استان زنجان کامل نیست.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در صورت آماده سازی اطلاعات و اسناد همه شهدای استان زنجان امکان رونمایی نرم‌افزار جامع کنگره شهدای استان در دهه فجر انقلاب اسلامی وجود دارد.

موسوی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته‌های کنگره شهدای استان زنجان در ساختمان کنگره، گفت: برخی کمیته‌ها نیز در زمان برگزاری کنگره فعالیت خود را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به آماده‌سازی فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان برای افتتاح همزمان با برگزاری کنگره 3535 شهید استان، گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان پیگیر این موضوع است.

این مسئول با بیان اینکه بخش اعظمی از کنگره 3535 شهید استان زنجان به خدمات اجتماعی اختصاص خواهد یافت، بیان داشت: درمرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این کنگره در زمینه  آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کار خواهد بود که با اداره کل زندان‌ها و خیرین جلساتی برگزار شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه شهرستان‌های ایجرود و ابهر پیشتاز همکاری با کنگره 3535 شهید استان زنجان هستند، ادامه داد: امیدواریم مابقی شهرستان‎های استان نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر