logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۸۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان زنجان:

کمبود اعتبارات حوزه درمان استان زنجان از منابع ملی تامین می‌شود

کمبود-اعتبارات-حوزه-درمان-استان-زنجان-از-منابع-ملی-تامین-می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در مورد کمبود اعتبار حوزه درمان در مبارزه با کرونا گفت: اعتبارات حوزه درمان استان از منابع ملی تامین می‌شود اما با این وجود امسال بخشی از اعتبارات استانی به حوزه درمان تخصیص داده شد.

رامین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد برنامه‌‌ سازمان مدیریت استان در خصوص میزان تخصیص اعتبار برای مبارزه با کرونا در زنجان اظهار کرد: امسال بخشی از اعتبارات استانی به حوزه مبارزه با کرونا تخصیص داده شد.

وی با تاکید براینکه اعتبارات حوزه مبارزه با کرونا ملی بوده و تامین اعتبار باید از طریق کشوری اتفاق بیفتد عنوان کرد: توزیع اعتبارات کرونا از طریق وزارت بهداشت انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان خاطر نشان کرد: امسال با وجود محدودیت‌های اعتباری کمک‌های خوبی به دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مبارزه به کرونا انجام شده است.

وی با تاکید براینکه اواخر سال گذشته 2.5 میلیارد تومان جهت مبارزه با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی زنجان داده شد افزود: امسال هم تا حدی که مقدور بود اعتبار مورد نیاز حوزه درمان را تامین کردیم.

میرزایی خاطر نشان کرد: این کمک‌ها تداوم خواهد داشت تا مشکلی در حوزه درمان نداشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چقدر از اعتبارات استانی برای تامین تجهیزات بیمارستانی استان زنجان استفاده شده است افزود: همه اعتبارات حوزه درمان اعم از خرید تجهیزات و غیرi از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تامین می‌شود و اگر کمبودی هم باشد ابتدا باید به منابع ملی رجوع شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان زنجان خاطر نشان کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده سال آینده نیز با موضوع کرونا درگیر خواهیم بود و بخشی از اعتبارات استانی جهت مبارزه با این ویروس در نظر گرفته می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر