logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۸۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات کشتی استان زنجان:

تیم کشتی زنجان با غیرتمندی در برابر تیم فرش ایران مشهد به نتیجه مساوی رسید

تیم-کشتی-زنجان-با-غیرتمندی-در-برابر-تیم-فرش-ایران-مشهد-به-نتیجه-مساوی-رسید
رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: تیم کشتی شهدای زنجان در دومین مسابقه خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، یکشنبه شب با نتیجه 5 – 5 غیورمردانه در برابر تیم فرش ایران مشهد به مساوی رسید.

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در مسابقه دوم در برابر فرش ایران مشهد به مساوی رسیدیم اما در امتیازشماری، تیم مقابل با امتیاز 22 بر 20 از تیم زنجان پیش افتاد.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران زنجانی خیلی عالی درخشیدند، خاطرنشان کرد: 2 کشتی‌گیر تیم حریف که گرجستانی و قهرمان جهان بودند هر 2 در برابر کشتی‌گیران زنجانی نتیجه را واگذار کردند.

محمدی افزود: کیان محمودجانلو در وزن 61 کیلوگرم با نتیجه 19 بر 12 بکا لومتادزه قهرمان جهان را شکست داد و مسعود مددی نیز در وزن 97 کیلوگرم با نتیجه 6 بر 5 ایراکلی متسیتوری قهرمان جهان را مغلوب خود کرد.

وی ادامه داد: محمد کابلی، محمد زمانی و عبداله شیخ‌اعظمی نیز به ترتیب در وزن‌های 57 ، 70 و 79 کیلوگرم در برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه ترکیب تیم فرش ایران مشهد نسبت به دور رفت رقابت‌ها به کلی تغییر کرده بود، گفت: هیچ یک از کشتی‌گیران دور رفت تیم فرش ایران مشهد در دور برگشت در این تیم حضور ندارند و تیم را کامل تقویت کرده و از کشتی‌گیران گرجستانی و مازندرانی بهره می‌بردند که هر کدام قهرمان جهان در رده‌های مختلف بودند.

وی ابراز کرد: تیم شهدای زنجان با دست خالی و بدون بضاعت و امکانات در برابر فرش ایران مشهد به نتیجه بسیار مطلوبی دست یافت.

محمدی خاطرنشان کرد: تیم کشتی شهدای زنجان بدون حامی مالی و فقط با هزینه‌های شخصی و کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان در این مسابقات شرکت کرد.

محمدی یادآور شد: سومین و آخرین مسابقه تیم کشتی شهدای زنجان امروز (دوشنبه 17 آذرماه) در برابر دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

به گزارش موج رسا؛ دور برگشت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام (ره) گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (16 و 17 آذرماه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم کشتی شهدای زنجان در دور رفت این رقابت‌ها در گروه خود به مقام سوم دست یافته بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر