logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۸۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تیم کشتی زنجان دور برگشت لیگ برتر را با باخت آغاز کرد

تیم-کشتی-زنجان-دور-برگشت-لیگ-برتر-را-با-باخت-آغاز-کرد
تیم کشتی شهدای زنجان، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور را با باخت 9 بر یک در برابر تیم استقلال تهران آغاز کرد.

به گزارش موج رسا; دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور طی امروز و فردا در سالن شهید ابراهیم هادی ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم کشتی شهدای زنجان که با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، استقلال تهران و فرش ایران مشهد در گروه الف، همگروه است در اولین مسابقه خود در دور برگشت این رقابت‌ها با نتیجه 9 بر یک در برابر استقلال تهران شکست خورد.

رئیس هیات کشتی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: محمدکاظم خدابنده‌لو در وزن 65 کیلوگرم از ناحیه دست، مصدوم شد و نتوانست به مسابقه خود ادامه دهد.

عباس محمدی خاطرنشان کرد: وی در مسابقات بعدی نیز نمی‌تواند تیم را یاری کند و کشتی‌گیر جایگزینی هم در این وزن نداریم.

وی گفت: امیرحسین شیور در وزن 86 کیلوگرم، تنها کشتی‌گیز رنجانی پیروز در این مسابقه بود که با نتیجه 3 بر 2 به علی موجرلو غلبه کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: عرفان جعفریان و محمد رمضان‌پور به ترتیب در وزن‌های 57 و 61 کیلوگرم در برابر کشتی‌گیران زنجانی به نام‌های علیرضا اصلانی و کیان محمودجانلو به برتری رسیدند.

وی گفت: محمدرضا سرگو، جمال عبادی و حمیدرضا زرین‌پیکر نیز به ترتیب در اوزان 70 ، 74 و 79 کیلوگرم در برابر محمد زمانی، رضا مقتدر و مهدی محمدی به برتری دست یافتند.

محمدی خاطرنشان کرد: امیر محمدی، علیرضا رکابی و جابر صادق‌زاده نیز سایر کشتی‌گیران تیم استقلال تهران بودند که به ترتیب در وزن‌های 92 ، 97 و 125 کیلوگرم، حریفان زنجانی خود به نام‌های علیرضا عباسی، حسین پاکدین و امیر یاری را شکست دادند.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه دومین مسابقه تیم شهدای زنجان عصر امروز با فرش ایران مشهد است، گفت: مسابقه سوم نیز روز دوشنبه در برابر دانشگاه ازاد اسلامی خواهد بود.

وی اظهار داشت: 2 کشتی‌گیر دیگری که به دلیل مصدومیت نتوانستند امروز مسابقه دهند به نام‌های میثم حیدری (2 نفر) هستند اما نفرات جایگزین آن‌ها مسابقه خواهند داد.

به گزارش موج رسا؛ تیم کشتی شهدای زنجان در دور رفت این مسابقات به مقام سوم در گروه خود دست یافته بود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر