logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۸۳۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

250 مدرسه در استان زنجان به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند

250-مدرسه-در-استان-زنجان-به-اینترنت-پرسرعت-مجهز-می‌شوند
استاندار زنجان در مورد تجهیز مدارس استان زنجان به اینترنت پرسرعت گفت: 250 مدرسه به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به گرامیداشت 15 آذر ماه سالروز هوانیروز اظهار کرد: هوانیروز در جنگ تحمیلی رشادتهای بی‌نظری را به جا گذاشته که این حماسه‌ها همیشه در یادها ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: حماسه‌هایی که در غرب کشور رزمندگان آفریدند هیچ وقت از صحنه تاریخی کشور محو شدنی نیست.

استاندار زنجان همچنین به 16 آذرماه مصادف با سالروز دانشجو اشاره و عنوان کرد: امروز به نام روز حماسه و قهرمانی دانشجویان نامگذاری شده است، روزی که دانشجویان رشادت‌های بزرگی را آفریدند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های اینترنتی در استان زنجان ابراز کرد: قرار شد در سه مرحله تا آخر اسفند ماه 99 سایت اینترنتی راه اندازی شود و از این تعداد سایت 15 هزار خانوار از اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

حقیقی با تاکید براینکه در آبان ماه 70 سایت راه اندازی شد بیان کرد: بیش از 120 میلیارد تومان هزینه این پروژه‌ها است.

وی با تاکید براینکه از مجموع کل مدارس استان 293 مدرسه به اینترنت پرسرعت مجهز نیستند افزود: با اجرای این پروژه‌ها 250 مدرسه به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.

استاندار زنجان در مورد کمک به دانش آموزان محروم برای استفاده از آموزش از طریق فضای مجازی گفت: بیشتر دانش آموزان در استان زنجان به شبکه شاد متصل هستند.

حقیقی عنوان کرد: برای دانش آموزانی هم که دسترسی به شبکه شاد ندارند بسته‌های آموزشی داده شده و تمام تلاش خود را بکار بستیم تا دانش آموزی در این شرایط کرونایی مشکل آموزش نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 319 تبلت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است افزود: 100 تبلت نیز در حال تامین بوده و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به تهیه طرح همیار سلامت دانش آموزی در استان ابراز کرد: این طرح توسط آموزش و پرورش تهیه و اجرا شود.

حقیقی با تاکید براینکه هر دانش آموز باید در استان یک سفیر سلامت گفت: در این طرح معلمان چند دقیقه قبل از آغاز درس به دانش آموزان نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را آموزش دهند.

وی در مورد مبارزه با کرونا در زنجان عنوان کرد: در حوزه مقابله با کرونا اقدامات جدی‌تری را آغاز کردیم و اگر مراعات مردم را هم همراه داشته باشیم اتفاقات بسیار خوبی را در مبارزه با کرونا شاهد خواهیم شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر