logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۸۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

کلیات بودجه 1400 نباید تصویب شود/ بودجه غیر واقعی و تورم‌زا است

کلیات-بودجه-1400-نباید-تصویب-شود-بودجه-غیر-واقعی-و-تورم‌زا-است
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ایرادات فروانی که در بودجه سال 1400 وجود دارد، نباید کلیات آن به تصویب مجلس برسد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده متاسفانه بودجه سال 1400 واقعی بسته نشده و ایرادات فروانی در آن دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم اصلاح ساختار مهمترین مشکل بودجه 1400 است، ادامه داد: توقع داشتیم با تاکیدات مقام معظم رهبری، در بودجه سال آینده اصلاحات لازم انجام شود که متاسفانه بودجه مثل سال‌های گذشته بسته شده است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی میزان فروش نفت در بودجه را بسیار خوشبینانه عنوان کرد و گفت: مطمئن هستیم چنین فروشی برای نفت کشور اتفاق نمی‌افتد.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت در بستن هزینه‌ها در بودجه سال 1400 دست و دلباز بوده و درآمدهایی را پیش‌بینی کرده است که هیچکدام تحقق نمی‌یابد.

حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: از دیدگاه سیاسی نیز بودجه 1400 پیام ضعف به دشمنان نظام اسلامی مخابره می‌کند همانطور که رئیس جمهور قبل از برجام از خزانه خالی صحبت کرد.

وی با بیان اینکه پیام دولت نیز با بستن چنین بودجه‌ای اعلام نیاز به دشمنان است، افزود: دولت در پایان عمر خود می‌خواهد با برنامه‌ریزی چنین بودجه غیر واقعی چاه بزرگی برای کشور و دولت آینده رقم بزند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تصویب این بودجه، دولت آینده را با کسری بسیاری مواجه کرده و تورم زا برای کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این باورند که نباید کلیات این بودجه در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر