logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۸۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد؛

افتتاح پروژه‌های اقتصادی زنجان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور

افتتاح-پروژه‌های-اقتصادی-زنجان-به-صورت-ویدئو-کنفرانس-با-حضور-رئیس-جمهور
استاندار زنجان گفت: پروژه‌های جهش تولید و اقتصادی استان زنجان با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهارداشت: 830 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های جهش تولید در استان اختصاص یافته است اما کلا ۴۰ درصد اقدام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات اصلا مراجعه نکرده‌اند، افزود: چرا با واحد تولیدی که نیاز به تسهیلات ندارد تفاهم کرده‌اید. اصلا این کار را نمی‌پسندم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خطای بزرگی است که با وجود عدم مراجعه افراد، هیچ اقدامی برای جایگزینی انجام نشده است.

استاندار زنجان گفت: هدف اصلی به نتیجه رسیدن پروژه‌های جهش تولید با جذب اعتبار لازم است که باید از اول با دقت این پروژه‌ها تعریف می‌شد.

حقیقی برضرورت تعیین تکلیف پروژه‌هایی که تسهیلات دریافت نکرده‌اند تاکید کرد و گفت: باید از حداکثر توان برای جذب تسهیلات استفاده شود نه اینکه تسهیلات از دست برود.

وی خاطرنشان کرد: هفت ماه است دنبال بانک‌ها هستیم که تسهیلات دریافت کنیم ولی اکنون ۵۴ درصد متقاضیان مراجعه نکرده‌اند.

استاندار زنجان ادامه داد: وضعیت صادرات استان جهشی بوده و در ماه‌های آینده نیز بهتر می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه اگرچه برخی واحدهای تولیدی نیاز به تسهیلات نداشتند اما این امر دلیلی برای عدم جذب اعتبارات نیست، افزود: باید پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام و تسهیلات تبصره ۱۸ جذب شود.

وی تصریح کرد: هفته آینده باید با همه بانک‌ها دریافت تسهیلات نهایی شود تا همچون بانک‌هایی که قرارداد منعقد شده است این امر نیز برای جهش تولید محقق شود.

این مسئول از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های جهش تولید استان زنجان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در هفته‌های آینده خبرداد و گفت: کوچکترین پروژه استان با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار و بزرگترین با ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر