logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۳۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

بودجه، ترور شهید فخری‌زاده و جنبش دانشجویی محور برنامه‌های روز دانشجو/ استاندار زنجان به برنامه روز دانشجو دعوت شد

بودجه،-ترور-شهید-فخری‌زاده-و-جنبش-دانشجویی-محور-برنامه‌های-روز-دانشجو-استاندار-زنجان-به-برنامه-روز-دانشجو-دعوت-شد
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: محور اصلی برنامه‌های این تشکل دانشجویی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، دعوت از استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در 2 برنامه جداگانه است.

مهدی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌ای که با حضور استاندار زنجان تدارک دیده شده با حضور نفرات محدود از بسیج و سایر تشکل‌های دانشجویی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

وی همچنین از دعوت از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری توسط شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه نیز قرار است با حضور نفرات اصلی (معاونت‌های خواهران) بسیج دانشحویی دانشگاه‌های استان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود که به صورت زنده نیز پخش خواهد شد.

رضایی افزود: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های روز دانشجو که قطعی شده، گفت‌وگوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با وحید جلیلی، فعال فرهنگی و مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که فردا (یکشنبه) انجام خواهد شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های روز دانشجو طی یک هفته و با 3 محوریت بودجه، شهادت شهید فخری‌زاده و جنبش دانشجویی برگزار می‌شود، گفت: تلاش بر این است تا در طول این هفته هر شب حداقل یک گفت‌وگویی توسط هرکدام از دانشگاه‌ها با یک چهره سیاسی داشته باشند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده برای برگزاری گفت‌وگوهای زنده دانشجویان با مسئولین تمام دانشگاه‌های استان، اظهار داشت: قرار است این گفت‌وگوها با محوریت مسائل و مشکلات دانشگاه مربوطه باشد که با حضور روسای دانشگاه‌ها و معاونت‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه این گفت‌وگوها به میزبانی بسیج دانشجویی برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان طی این گفت‌وگوها سوالات خود راجع به مسائل و مشکلات دانشگاه را مطرح کرده و مسئولین دانشگاه نیز پاسخگو خواهند بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: هماهنگی انجام چند جلسه لیگ مناظراتی ویژه روز دانشجو توسط پردیس الزهرا(س) دانشگاه فرهنگیان خواهران، برگزاری مناظره‌ای بین فعالین بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی و همچنین برنامه‌های طنز اینستاگرامی نیز بخش دیگری از برنامه‌ها به مناسبت بین روز است.

وی افزود: اغلب برنامه‌های طنز به صورت کلیپ و استندآپ در فضای مجازی با عنوان «کروناگاه» بوده و قرار است راجع به مسائل و مشکلاتی که طی یک سال اخیر در فضای دانشگاه‌ها به وجود آمده به زبان طنز مطرح شود.

رضایی اظهار داشت: کلیپ‌هایی هم توسط بسیج دانشجویی برخی دانشگاه‌ها مثل فرهنگیان و پیام نور راجع به مسائل و مشکلات دانشگاه و جنبش دانشجویی آماده شده که قرار است پیرامون آن هم صحبت شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مناظره‌های مختلف در دانشگاه‌های پیام نور، زنجان و آزاد اسلامی با محوریت‌های مختلف و برگزاری مسابقات عکاسی و کتابخوانی نیز بخش دیگری از مهمترین برنامه‌ها بوده و این هفته، هفته شلوغی برای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خواهد بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر