logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۸۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات کُشتی استان زنجان:

تیم کُشتی شهدای زنجان به دور برگشت مسابقات لیگ برتر اعزام می‌شود

تیم-کُشتی-شهدای-زنجان-به-دور-برگشت-مسابقات-لیگ-برتر-اعزام-می‌شود
رئیس هیات کُشتی استان زنجان گفت: تیم کشتی شهدای زنجان امروز (جمعه 14 آذرماه) برای شرکت در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور به تهران اعزام می‌شود.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وزن‌کشی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور در روز شنبه و مسابقات نیز طی 2 روز یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 آذرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم شهدای زنجان با 20 ورزشکار در 10 وزن در این مسابقات، حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچکدام از مسئولین از تیم کشتی زنجان حمایت نکردند و هیچ حامی مالی و اسپانسری برای تیم پیدا نشد.

محمدی تصریح کرد: علی‌رغم سفر رئیس فدراسیون کشتی به زنجان و دیدار با امام جمعه، استاندار، شهردار و نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های فراوان هیچکدام از مسئولین، کمکی برای تیم زنجان نکردند.

وی ابراز کرد: برای کمک به تیم کشتی زنجان، طرحی خواسته بودند که آن را هم ارائه کردیم اما تاکنون نتیجه نداده است.

رئیس هیات کُشتی استان زنجان گفت: طبق قولی که رئیس فدراسیون در سفر به زنجان مبنی بر معرفی انجمن خیریه مهرانه در طول برگزاری مسابقات لیگ در سالن داده بودند، این مورد محقق شده و به صورت محیطی تبلیغ خواهد شد.

به گزارش موج رسا؛ تیم کشتی شهدای زنجان در گروه «الف» این مسابقات با تیم‌های فرش ایران مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی و استقلال تهران همگروه است.

تیم شهدای زنجان در دور رفت با یک برد و 2 باخت به مقام سوم رسید و استقلال تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و فرش ایران مشهد به ترتیب اول، دوم و چهارم شدند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر