logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۸۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

زنجان از وضعیت قرمز خارج شد/ اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی از روز شنبه در زنجان

زنجان-از-وضعیت-قرمز-خارج-شد-اعمال-محدودیت‌های-وضعیت-نارنجی-از-روز-شنبه-در-زنجان
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر شهر زنجان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و دارای وضعیت نارنجی است.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهرستان‌ها از روز شنبه محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورتی وضعیت شهرستانی قرمز باشد مشاغل گروه 2، 3 و 4 محدودیت فعالیت خواهند داشت، افزود: در وضعیت قرمز همانند دو هفته گذشته محدودیت‌ها اعمال و نظارت‌های لازم بر نحوه عملکرد این نوع مشاغل انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در صورتی که شهرستانی دارای وضعیت نارنجی باشد، مشاغل گروه 3 و 4 دارای محدودیت خواهند بود که در حال حاضر وضعیت شهر زنجان نارنجی است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: وضعیت شهرستان‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان اعلام می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد مشاغل گروه 3 و 4 دارای محدودیت بوده و این محدودیت‌ها از روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت سه شهرستان زنجان، ابهر و خدابنده از قرمز به نارنجی تبدیل شده است و هیچ شهرستانی در استان زنجان در وضعیت قرمز قرار ندارد.

این مسئول تصریح کرد: از روز شنبه محدودیت‌های وضعیت نارنجی در زنجان اعمال و نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت نکنند، به عنوان متخلف برخوردهای لازم انجام می‌شود. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر