logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۸۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

ترور شهید فخری‌زاده نشان داد که دشمن از اقتدار علمی ایران وحشت دارد/ کرونا ما را از نسل آینده غافل نکند

ترور-شهید-فخری‌زاده-نشان-داد-که-دشمن-از-اقتدار-علمی-ایران-وحشت-دارد-کرونا-ما-را-از-نسل-آینده-غافل-نکند
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ترور شهید فخری‌زاده نشان داد که دشمن از اقتدار علمی ایران وحشت دارد، گفت: در ۴۲ سال گذشته یاد گرفته‌ایم که هر سرداری که بر زمین افتاده است سردار دیگری پرچم را در دست گرفته است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، با تسلیت دهمین سالگرد شهید شهریاری و شب هفت دانشمند هسته‌ای ایران، اظهار داشت: شهادت شهید فخری‌زاده نشان داد که دشمن از اقتدار علمی ایران اسلامی وحشت داشته و از هیچ کوششی برای دشمنی با نظام اسلامی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده آرزوی شهادت داشت و برای او مرگ در بستر سزاوار نبود، افزود: ضایعه شهادت این شهید گرانقدر اسلامی گرچه خسارتی عظیم برای نظام اسلامی بود اما در ۴۲ سال گذشته یاد گرفته‌ایم که هر سرداری که بر زمین افتاده است سردار دیگری پرچم را در دست گرفته است.

امام جمعه زنجان برضرورت انتقام از عاملین شهادت فخری زاده تاکید کرد و گفت: راه و پروژه‌های در دست اجرای این ابرمرد نباید بر زمین بماند اگر چه جمع زیادی باآمادگی بیشتر این مسئولیت را پذیرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به درگیری کشور در 10 ماه گذشته با ویروس کرونا، اظهار داشت: مدافعان سلامت در این مدت پای کار بوده و حتی جان خود را از دست داده‌اند.

آیت‌الله خاتمی برضرورت کاهش موازی‌کاری در رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: افزایش هم‌افزایی و مورد توجه بودن اولویت‌ها موجب اجرای مطلوب این رزمایش در استان می شود.

وی با تقدیر از آمار ارائه شده در خصوص رزمایش کمک مومنانه، بیان داشت: باید از ظرفیت‌های اقشار مختلف مردم به ویژه خیرین در ادامه راه رزمایش کمک مومنانه استفاده شود.

امام جمعه زنجان یادآور شد: اگر چه کرونا ما را مشغول کرده اما نباید از نسل آینده غافل شویم اخیرا بر اساس قول وزیر ارتباطات۹۰ روستای استان زنجان به اینترنت وصل شد که ضروی است تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیز تامین شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضروت تهیه ماسک برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بیماران خاص تاکید کرد و گفت: روش‌های عملی برای جذب کمک‌های مردمی و خیرین مورد توجه باشد.

آیت‌الله خاتمی گفت: در زنجان روح همدلی در خصوص برگزاری مراسم ترحیم بالا است اما به دلیل شرایط بیماری کرونا این امکان برای شهروندان فراهم نیست که ضروری است مراسم عزاداری در محل مزار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه کادر درمان ۱۰ ماه است در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، گفت: باید با رعایت بیشتر پروتکل‌ها به کاهش بیماری در استان کمک کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر