logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مدیران استان زنجان از مسئولیت دادن به جوانان نترسند

مدیران-استان-زنجان-از-مسئولیت-دادن-به-جوانان-نترسند
استاندار زنجان گفت: مدیران نباید از پست دادن به جوانان بترسند زیرا جوانان با قرار گرفتن در کنار مدیران باتجربه، کارهای خیلی خوبی می‌توانند انجام دهند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به آموزش جوانان کمتر از 38 سال دستگاه‌های اجرایی طی 2 مرحله جهت قرارگیری در پست‌های مدیریتی، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به انتصاب این جوانان در پست‌های مدیریتی، گزارش ارائه دهند.

وی با بیان اینکه انتصاب مرحله دوم نیز تا پایان آذرماه باید به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: مدیری که جوانان را به پست‌های مدیریتی منصوب نکند، تمرد کرده و باید برخورد شود و از رسانه‌ها هم می‌خواهم که این مورد را از ما مطالبه کنند.

حقیقی با بیان اینکه 2 هدف از آموزش و انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی داشتیم، تصریح کرد: اول اینکه به جوانان بگوییم که آن‌ها را باور داریم و دوم اینکه بگوییم برای آینده نظام که تربیت مدیران جوان است، تلاش می‌کنیم و همین یک مورد اگر به خوبی سامان داده شود، کار بسیار بزرگی انجام شده است.

وی افزود: در هفته اول دی‌ماه، جلسه‌ای با تمام جوانانی که در این 2 مرحله تحت آموزش قرار گرفتند چه آن‌هایی که منصوب شده و چه منصوب نشده‌اند، برگزار می‌کنم.

استاندار زنجان گفت: انتظار از مدیران این است که در ارتباط با جوانان نه به صورت وظیفه‌محور بلکه به صورت پروژه‌محور، گزارش داده و عناوینی در دستور کار قرار دهند که خروجی داشته و برای جوانان، قابل لمس و حس باشد.

وی جوانان را بزرگترین فرصت و ثروت برای جامعه خواند و اظهار داشت: انتظار جوانان از جلسات این است که نسبت به این ثروت و فرصت چه اقداماتی انجام شده است.

استاندار زنجان با اشاره به محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این محورها باید به 7 پروژه عملیاتی تبدیل شده و وظایف هر یک از دستگاه‌ها برای عملیاتی کردن این محورها مشخص شود.

وی افزود: برای این کار از نظرات و دیدگاه‌های مدیران و صاحبنظران استفاده کنید تا بتوانیم در پایان سال نیز گزارش آن را ارائه دهیم.

حقیقی اظهار داشت: در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در بین جوانان از مدیران واحدهای تولیدی برای ارائه گزارش تولید و جذب نیرو، بانک‌ها برای ارائه گزارش تسهیلات حوزه جوانان و افزایش 44 درصدی این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، راه و شهرسازی برای ارائه گزارش افزایش واحدهای مسکن ملی از 3400 به 18700 واحد و همچنین سایر مدیران دعوت کنید تا با آگاهی از این گزارشات، اعتماد و امید جوانان افزایش یابد.

وی ابراز کرد: بزرگترین کار ما در ارتباط با جوانان این است که اقدامات ابتکاری و عملیاتی انجام دهیم تا هم ماندگار باشد و هم سبب اعتمادآفرینی و افزایش امید در آن‌ها شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر