logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۸۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

لایحه بودجه 1400 فردا به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود/ بودجه نباید متکی به درآمدهای نفتی باشد

لایحه-بودجه-1400-فردا-به-مجلس-شورای-اسلامی-ارائه-می‌شود-بودجه-نباید-متکی-به-درآمدهای-نفتی-باشد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس شنیده‌ها، قرار است دولت فردا لایحه بودجه 1400 کشور را در مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس قانون دولت باید تا 15 آذر ماه اقدام به ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی نماید.

وی با بیان اینکه بر اساس شنیده‌ها دولت تصمیم دارد این بودجه را فردا تقدیم مجلس کند، افزود: باید منتظر اقدام دولت در این زمینه بود.

این مسئول با اشاره به اینکه ضروری است بودجه ارائه شده از سوی دولت اتکای کمتری به نفت داشته باشد، افزود: توجه به وضعیت اقتصادی جامعه در لایحه بودجه 1400 ضروری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ارائه لایحه بودجه از سوی دولت، بندهای مختلف آن مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: پس از ارائه بودجه در کمیسیون تلفیق چکش کاری بر روی آن انجام می‌شود.

طاهری یادآور شد: اطلاعات دقیقی از بودجه سال آینده ندارم اما پس از ارائه و بررسی بندهای مختلف آن می‌توان اظهار نظر بهتری داشت.

وی بیان داشت: انتظار داریم قانون بودجه سال آینده شفاف تر از بودجه سال‌های گذشته بوده و یک بودجه کارآمد و موثر برای وضعیت امروز جامعه باشد تا نمایندگان با فراق بال بیشتری به تصویب آن کمک کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به دنبال کاهش اتکای بودجه به نفت است، افزود: باید منتظر ارائه آن به مجلس شد تا در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

طاهری برضرورت حذف تدریجی درآمدهای نفتی از بودجه شد و گفت: مجلس انتظار دارد در بودجه 1400 گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده و بودجه بر اساس شرایط اقتصادی جمع‌بندی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر