logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۸۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان خبرداد

مسدود بودن راه ارتباطی 52 روستا در استان زنجان

مسدود-بودن-راه-ارتباطی-52-روستا-در-استان-زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 52 روستای استان زنجان مسدود است.

جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان زنجان بارش برف به اتمام رسیده و در برخی محورها بارش پراکنده گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از دیشب بارش برف در اکثر محورهای استان زنجان آغاز شد، تصریح کرد: بارش برف موجب مسدود شدن برخی راه‌های روستایی استان شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تردد در گردنه‌های استان زنجان با زنجیر چرخ میسر ست، افزود: از صبح امروز شاهد بارش برف در محورهای سلطانیه- همدان و خدابنده و زنجان – دندی و نیک‌پی – ماهنشان بودیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان زنجیر چرخ به همراه داشته و از تردد غیرضروری جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسیرها و محورهای مواصلاتی استان زنجان به همت راهداران استان بازگشایی شده است، ادامه داد: ۵۳ راه روستایی مسدود است که بیشترین این محورها در شهرستان زنجان با ۱۵ روستا است.

این مسئول از مسدود بودن راه 14 روستا در شهرستان سلطانیه خبرداد و گفت: در دو شهرستان ماهنشان و طارم نیز 10 راه روستایی مسدود است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر