logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۸۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

1008 خودرو از آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در زنجان اِعمال جریمه شده است

1008-خودرو-از-آغاز-اجرای-طرح-مدیریت-هوشمند-کرونا-در-زنجان-اِعمال-جریمه-شده-است
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون تردد خودروها 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشت کاهش یافته است، گفت: طی این مدت 1008 فقره جریمه خودرو در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهرها انجام شده است.

به گزارش موج رسا; ایرج خانی‌پور یکشنبه شب در جلسه ستاد کرونا استان زنجان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون 414 فقره جریمه 200 هزار تومانی، 190 فقره جریمه 500 هزار تومانی و 407 فقره جریمه یک میلیون تومانی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 31 نقطه کنترل وسایل نقلیه و 2788 نفر نیروی انسانی (به طور میانگین روزانه 340 نفر) از ابتدای آذرماه این طرح را در کل استان اجرا می‌کنند همچنین از ظرفیت دوربین‌های ثابت و البسه پلیس نیز استفاده شده است.

خانی‌پور تصریح کرد: افرادی که محل کار آن‌ها خارج از شهر بوده و خودروی آن‌ها جریمه شده، نگران نباشند زیرا هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی این مدت 3500 مورد تذکر لسانی در اماکن عمومی جهت خودداری از تجمعات داده شده و 12 مورد پلمب صورت گرفته و رصد فضای مجازی نیز در برنامه کاری قرار دارد.

وی افزود: اجرای این طرح کماکان تا اعلام برنامه جدید از سوی مرکز، ادامه دارد.

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح تا پایان روز شنبه (هشتم آذرماه) روزانه بین 23 تا 30 اکیپ جهت بازرسی اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: تاکنون با انجام 7331 مورد بازرسی در حوزه صنف 4761 اخطار و تذکر داده شده و 37 واحد صنفی نیز پلمب شده است.

فغفوری با بیان اینکه اصناف، همکاری بسیار مطلوبی در اجرای طرح داشتند، خاطرنشان کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز 95 درصد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در تامین اکسیژن، هیچ مشکلی نداریم، گفت: بدون نیاز به کار شبانه‌روزی، چندین برابر نیاز استان را تامین کرده و چند شهرستان خارج از استان را نیز پوشش می‌دهیم.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که تعداد اصنافی که به صورت نیمه‌باز، فعالیت می‌کنند افزایش یافته و بر این اساس، اخطارها نیز افزایش یافته است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر