logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۸۲۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در راه مبارزه با بیماری کرونا

پنجمین شهید مدافع سلامت استان زنجان آسمانی شد

پنجمین-شهید-مدافع-سلامت-استان-زنجان-آسمانی-شد
سیدنعمت موسوی پنجمین شهید خدمت و مدافع سلامت استان زنجان در راه مبارزه با بیماری، کرونا آسمانی شد.

به گزارش موج رسا; از ابتدای شیوع کرونا در استان زنجان تاکنون تعداد زیادی از مدافعان سلامت در راه خدمت رسانی به مردم استان زنجان به بیماری کرونا مبتلا شدند و تاکنون نیز 5 نفر از مدفعان سلامت جان خود را در راه سلامت مردم تقدیم کردند.

تلاش‌های درمانی برای نجات 4 شهید والامقام مدافع سلامت سبب بهبودی آنان نشد و امروز سیدنعمت موسوی پنجمین شهید مدافع سلامت استان نیز آسمانی شد.

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در این باره به موج رسا گفت: این شهید والامقام راه سلامت از کارمند بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان بود که جان خود را در راه سلامت مردم تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: این شهید از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا بود بعد از سه روز بستری در بیمارستان آیت اله موسوی در سن 50 سالگی در اثر بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

شهادت این مدافع راه سلامت در میدان نبرد با بیماری کرونا ویروس علاوه بر اینکه استان زنجان را در سوگ و ماتم نشانده است اما این پیام را به شهروندان زنجانی دارد که ویروس غیرقابل ‌پیش‌بینی است و شیوع و مرگ ناشی از آن سن و جنس و پیر و جوان، تحصیل‌ کرده و باسواد و بی‌سواد نمی‌شناسد پس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره این ویروس منحوس باید اهتمام لازم را داشته باشیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر