logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۸۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

واکنش سازمان ملل به ترور دانشمند هسته ای ایران

واکنش-سازمان-ملل-به-ترور-دانشمند-هسته-ای-ایران
دبیرکل سازمان ملل متحد به ترور «محسن فخری زاده» واکنش نشان داده و به درخواست از تمام طرف ها برای جلوگیری از افزایش تنش ها بسنده کرد!

به گزارش موج رسا; «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به ترور روز جمعه محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران واکنش نشان داده و خواستار خویشتنداری تمام طرف‌ها شد.

بر اساس این گزارش، «فرحان حق» سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: ما گزارشاتی درباره ترور یک دانشمند هسته‌ای ایران در اطراف تهران دریافت کردیم، ما خواستار خویشتنداری تمام طرف‌ها و جلوگیری از هرگونه اقدامی هستیم که موجب تشدید تنشها در منطقه می‌شود.

به گزارش مهر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیا ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر