logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۸۲۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رژیم‌صهیونیستی اطلاعات دانشمندان ایرانی را از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گیرد

رژیم‌صهیونیستی-اطلاعات-دانشمندان-ایرانی-را-از-آژانس-بین‌المللی-انرژی-اتمی-می‌گیرد
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشور گفت: اسرائیل اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ایران را از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دریافت می‌کند.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشور به دست عوامل رژیم صهیونیستی اظهار کرد: متاسفانه اطاعات دانشمندان ما از گذشته به دلایل مختلف در اختیار برخی از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا قرار گرفت.

وی افزود: در چند سال گذشته بعد از مذاکرات طولانی با اروپا، آمریکا و اعضای شورای امنیت، اطلاعات متعددی از دانشمندان هسته‌ای ما در اختیار آنها قرار گرفت و توانستند تعدادی از دانشمندان ما را به شهادت برسانند و این نشان می‌دهد که نمی‌شود به غربیها اعتماد کرد.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی این اطلاعات را از اروپایی‌ها و برخی از اسناد موجود در آژانس بین المللی اتمی می‌گیرد، ابراز کرد: متاسفانه با اینکه رژیم صهیونیستی این جنایات را انجام می‌دهد اما اعضای شورای امنیت به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی‌ها به صورت جدی این موضوع را محکوم و پیگیری نکردند که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به نیابت از اروپایی‌ها و آمریکا این  جنایت را مرتکب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید مسیر خود را طی کند، گفت: ما در برجام به اندازه کافی خسارت دیدیم متاسفانه برخی در کشور با اتفاقات انتخابات آمریکا باز به دنبال آن هستند که مذاکرات مجددی انجام دهند که به واقع یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نمی‌شود به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اعتماد کرد بنابراین نظام جمهوری اسلامی باید مسیر خود را طی کند و هرگز به غربی‌ها نباید اعتماد کنیم.

وی تاکید کرد: خساراتی که یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد، نتیجه اعتماد به آمریکا و غربی‌ها است، متاسفانه برخی مسئولین در کشور به خاطر ناکارآمدی که بین خودشان وجود دارد و امروز نیز دولت را در اختیار دارند، فکر می‌کنند که با نگاه به اروپا و آمریکا می‌شود مشکلات را حل کرد در صورتی مقام معظم رهبری از سالهای قبل به این دولت و دولتهای قبل تذکر دادند که نمی‌شود به انتظار آمریکا و اروپا نشست و چشم به آنها دوخت.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه با تکیه بر توانایی‌های داخلی می‌شود، مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، اظهار کرد: نگاه به غرب و آمریکایی‌ها جز خسارت عایدی دیگری برای کشور نخواهد داشت.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر