logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۸۲۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

تداوم بارش‌ برف تا دوشنبه هفته آینده در استان زنجان

تداوم-بارش‌-برف-تا-دوشنبه-هفته-آینده-در-استان-زنجان
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از شدت بارشها تا ظهر روز شنبه کاسته می‌شود گفت: بارشها از بعد ظهر شنبه افزایش یافته و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا رحمان نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از عصر امروز از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود اظهار کرد: دمای هوا نیز طی روزهای آینده با کاهش همراه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت جوی استان زنجان شنبه با کاهش دما و یخبندان صبحگاهی همراه خواهد بود و در برخی از مناطق استان زنجان هوا مه آلود پیش‌بینی شده است تصریح کرد: بارش ها در اکثر مناطق به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی از شنبه همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است عنوان کرد: به همین دلیل بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت کولاک خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی تا روز دوشنبه هفته آینده در استان فعال خواهد بود عنوان کرد: در این مدت بارش‌ها در اغلب نقاط به صورت برف و در برخی نقاط باران خواهد بود.

رحمان‌نیا عنوان کرد: از هم استانی‌ها درخواست میکنیم در این مدت از سفرهای غیرضروری به ویژه مناطق کوهستانی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر امروز تا اواخر ظهر شنبه هوای استان پایدار بوده و کاهش دمای  موجب یخبندان شبانه و صبحگاهی خواهد شد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر