logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۸۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

250 سری جهیزیه به نیازمندان استان زنجان اهدا می‌شود

250-سری-جهیزیه-به-نیازمندان-استان-زنجان-اهدا-می‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور دستگیری از نیازمندان، 250 سری جهیزیه در زنجان اهدا می‌شود.

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: مرحله سوم بار رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان زنجان از امروز آغاز شده و این مرحله تا عید نوروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به منظور لبیک به مقام معظم رهبری مبنی بر پای کار بودن دوباره جوانان مومن و جهادی برگزار می شود، افزود: جوانان مومن زنجانی در این مرحله نیز پای کار آمده و در این در کار مومنانه مشارکت داشته می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه تا عید نوروز به صورت مستمر و در برنامه‌های مناسبتی برگزار و بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با فرماندهی امام جمعه زنجان و دبیری فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) برگزار می‌شود، افزود: تعامل و هم‌افزایی بیشتر موجب اجرای مطلوب این برنامه در استان زنجان شده است.

پیری یادآور شد: اهدای 250 سری جهیزیه برای اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا و نیازمندان جامعه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان زنجان است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اهدا می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر