logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۸۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

تشکیل 23 تیم تلفیقی پلیس اماکن استان زنجان به منظور نظارت بر صنوف

تشکیل-23-تیم-تلفیقی-پلیس-اماکن-استان-زنجان-به-منظور-نظارت-بر-صنوف
فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از همکاری آگاهانه مردم و اصناف با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی گفت: پلیس اماکن استان با تشکیل 23 تیم تلفیقی با اداره صمت ، اصناف و بهداشت بر صنوف نظارت دارد.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: با توجه به همجواری و مسیر تردد استان زنجان با 7 استان کشور کارکنان پلیس راه و راهور و انتظامی استان با تمام توان و امکانات خود در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا خودروهای غیر بومی و بومی را کنترل می کنند.

وی با اشاره به اینکه 3 شهر استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا هرگونه ورود خودرو با پلاک غیر بومی به داخل این شهر ها و خروج خودرو با پلاک بومی ممنوع و اجازه تردد هرگز داده نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خودروهایی که مصوبات طرح را رعایت نکنند و به شهرهای غیر بومی وارد شوند یک میلیون تومان جریمه می شوند ابراز کرد: کلیه محورهای مواصلاتی استان زنجان توسط 8 پاسگاه پلیس راه و دوربین های ثبت تخلفات کنترل و رصد می شوند و خودروهای که با پلاک غیر بومی آن منطقه تردد کنند جریمه خواهند شد.

سردار جهانبخش در ادامه با اشاره به تشکیل 23 تیم تلفیقی پلیس اماکن در خصوص نظارت بر اصناف گفت: در اجراي مصوبات ستاد ملی کرونا و با توجه به مطالبه عمومي آحاد جامعه در اجراي هر چه دقيق تر برنامه هاي این طرح ، طرح نظارت بر واحدهاي صنفي از سوي پليس استان و با همكاري كارشناسان اتاق اصناف ، بهداشت و صمت در سطح استان با جديت هر چه تمام تر دنبال مي شود.

وي با بيان اقدامات صورت گرفته از زمان آغاز این طرح  افزود:‌ در 3 روز گذشته در شهر های با وضعیت قرمز روزانه بیش از هزار و 100 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است و پلیس با تمام توان پای کار بوده و اقدامات ایجابی و تذکری سرلوحه کار پلیس است و در همین راستا طی 3 روز گذشته تا به امروز بیش از هزار و 200 تذکر زبانی به صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده اند، داده شده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه اجراي اين طرح ها در راستاي صيانت و سلامت آحاد جامعه با جديت دنبال مي شود،‌ از همراهي خوب شهروندان در اجراي مصوبات ستاد ملی کرونا قدرداني كرد و خواستار تعامل هر چه بيشتر آحاد جامعه در اجراي مصوبات اين كميته به منظور قطع زنجيره انتقال اين بيماري شد.

وی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با تمام قوا پای کار ایستاده اند و نسبت به اجرای قانون و اعمال جریمه متخلفان اقدام می کنند و با افرادی که نسبت به حقوق سایر شهروندان بی توجه هستند برخورد قاطع و قانونی می شود.

سردار جهانبخش ادامه داد: افرادی هستند که در شهرهای قرمز کرونایی سکونت دارند ولی پلاک وسیله نقلیه آنها بومی آن شهر نیست که می توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس راه و راهور مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر