logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۸۱۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

سامانه بازارگاه برای توزیع نهاده‌ها کارا نیست/ تصمیم‌های جدید برای بازار مرغ در زنجان

سامانه-بازارگاه-برای-توزیع-نهاده‌ها-کارا-نیست-تصمیم‌های-جدید-برای-بازار-مرغ-در-زنجان
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به توزیع نهاده‌ها در استان زنجان گفت: سامانه بازارگاه برای توزیع نهاده‌ها کارا نیست.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برآوردی که جهادکشاورزی استان زنجان انجام داده کاهش میزان جوجه‌ریزی در بازار تا هشتم آذر ماه تاثیر گذار خواهد بود اظهار کرد: براساس این پیش‌بینی‌ها بعد از 5 روز مشکلی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مرغ در استان زنجان 21 هزار و 500 تومان تعیین شده و توزیع نیز با این قیمت انجام می‌شود تصریح کرد: متاسفانه در استانهای همجوار قیمت مرغ بنا به دلایل غیرمنطقی به 30 هزار تومان و در مواردی بالاتر از این میزان افزایش یافته است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه روز گذشته نیز 30 تن مرغ با قیمت 21 هزار و 500 تومان در بازار توزیع شد عنوان کرد: منتظر این هستیم که اگر سایر استانها در این شرایط باشند در استان نیز نسبت به وضعیت مرغ تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شود.

وی با تاکید براینکه قیمت‌هایی که در حال حاضر در سایر استانها وجود دارد، غیرمنطقی است بیان کرد: قرار است در این استانها قیمت‌ها را کنترل کنند.

فغفوری با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشوری تامین مرغ تا سطح عرضه آن برعهده جهادکشاورزی است ابراز کرد: زمانی سازمان صمت وارد کار می‌شود که محموله مرغ وارد بازار شود و بعد از آن کنترل مغازه‌ها بر عهده صنعت معدن است.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر به نظر بنده مشکل مهم تامین نهاده‌ها است خاطر نشان کرد: بازارگاهی که در حال حاضر در تامین نهاده‌ها تشکیل شده کارا نیست.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر