logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۸۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

برکات حضور و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف جامعه مشاهده می‌شود

برکات-حضور-و-تفکر-بسیجی-در-عرصه‌های-مختلف-جامعه-مشاهده-می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برکات حضور و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف جامعه مشاهده می‌شود، گفت: ولایت و امامت اگر چه در صدر اسلام مظلوم واقع شدند اما تفکر بسیجی اجازه نداد این مسئله در جامعه امروز تکرار شود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: نظام اسلامی و انقلاب از دستاوردهای مهم بسیج است چرا که سپاه بدون بسیچ نمی‌تواند شکل بگیرد و این دو همواره مکمل یکدیگر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در همه صحنه‌ها حافظ و نگهبان نظام اسلامی بوده است، افزود: بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فنآوری خوش درخشیده است.

کارشناس مسائل سیاسی استکبارستیزی را از دیگر ویژگی‌های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج با دارا بودن این روحیه همواره با انسان‌های خود برتر بین در عرصه بین‌المللی از جمله با آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل و با خودباختگان داخلی مبارزه می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج فاصله طبقاتی را کاهش داده و موجب الفت و علقه بین طبقات پایین و بالای جامعه شده است، افزود: بسیاری از افراد مسئول در کشور از جمله وزاری سابق و کنونی، نمایندگان و مدیران از طبقه متوسط رشد کرده و مسئولیت قبول کرده‌اند.

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان داشت: بسیج توانست انقلاب را به همه نقاط عالم معرفی کرده و گروه‌های متعددی از جمله  زینبیون،حیدریون، فاطمیون و حشد العشبی به انشعاباتی از بسیج تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج عرصه داخلی را در نوردیده و موجب تشکیل بسیج جهان اسلام شده است، ادامه داد: بسیج میدان‌دار حل بحران‌ها و مشکلات جامعه اسلامی بوده و هست.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ولایت و امامت اگر چه در صدر اسلام مظلوم واقع شدند اما تفکر بسیجی اجازه نداد این مسئله در جامعه امروز تکرار شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج همواره گوش به فرمان ولی‌فقیه بوده و با لبیک به ندای ولی زمان خود نقش تاثیرگذاری را ایفا کرده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به نقش بسیج در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، یادآور شد: بسیج در  مسائل فرهنگی، اقتصادی، عمران و آبادانی گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه است، گفت: برکات حضور و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف جامعه آشکار بوده و نقش تاثیرگذار آن در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی برجسته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر