logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۸۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

محرومیت زدائی بسیج، مردم را دلگرم کرده است

محرومیت-زدائی-بسیج،-مردم-را-دلگرم-کرده-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: بسیج به عنوان قشری تاثیرگذار در جامعه دارای روشن‌ترین و افتخارآمیزترین کارنامه است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در دیدار جمعی از بسیجیان استان زنجان با تبریک آغاز هفته بسیج، اطهارداشت: گزارش‌های ارائه شده در خصوص فعالیت‌های بسیج امیدوارکننده بود و چارچوپ‌ها و ساختارهای ارائه شده نشان از کارآمدی این نیروست.

وی دور اندیشی و آینده‌نگری امام خمینی(ره) را موجب تشکیل سازمان بسیج عنوان کرد و افزود: امروز فرهنگ بسیج در جامعه جا افتاده و روشن‌ترین و افتخارآمیزترین کارنامه را دارد.

امام جمعه زنجان شناسنامه بسیج را مملو از فرهنگ‌غیرت، ولایتمداری، شجاعت و ایثار عنوان کرد و افزود: مطالبه مقام معظم رهبری پیشرو و در میدان  بودن بسیج است و در بیانات اخیرشان نیز توصیه کردند که جوانان مومن و صالح انقلابی که از مصادیق بسیجی است در صحنه حضور یابند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان زمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه را ارزشمند عنوان کرد و افزود: کارهای بزرگی برای دستگیری از نیازمندان در قالب این رزمایش انجام شد.

آیت‌الله خاتمی برضرورت توجه و اهمیت به حلقه‌های صالحین برای روشنگری تاکید کرد و گفت: آخرین ورژن ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری روشنگری حلقه‌های صالحین است.

وی حضور بسیج را در عرصه محرومیت زدائی موجب دلگرمی مردم به خدمات نظام عنوان کرد و گفت: حضور یک روحانی در کنار فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی اثرگذار بوده و موجب ارائه خدمات ارزشمند می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر