logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۸۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

۲۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در زنجان توزیع شد

۲۲۰-هزار-بسته-معیشتی-در-قالب-رزمایش-کمک-مومنانه-در-زنجان-توزیع-شد
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در زنجان توزیع شد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در دیدار جمعی از بسیجیان استان زنجان با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، اظهارداشت: این دیدار به منظور تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و لبیک به فرمان ایشان و تجدید پیمان با شهدای گرانقدر نظام اسلامی برگزار شده است.

وی گفت: بسیج در عرصه‌های امنیت حضور داشته و در همه نقاط شهری و روستایی بسیجیان آماده خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با همکاری قضایی و نیروهای نظامی و انتتظامی است.

این مسئول بیان اینکه بسیج در عرصه دفاع حضور جدی داشته و امام خمینی(ره) مسئولان را برای پشتیبانی از بسیج را سفارش کرده‌اند، افزود: گردان‌های بسیجی فعال و از آمادگی بالایی برخوردارند تا هر توطئه و فتنه را خنثی کنند.

این مسئول بیان داشت: بسیج در جبهه فرهنگی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان حضور جدی داشته و بین ۱۵ تا ۲۰ هزار برنامه فرهنگی و عقیدتی در طول سال در استان زنجان برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای طرح ثامن در فضای مجازی خبرداد و گفت: بسیجیان برای تببین دستاوردهای نظام اسلامی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

سردار کرمی از آماده‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، مذهبی و ورزشی در استان زنجان خبرداد و گفت: در سال‌های گذسته بیش از یک هزار و ۸۱۶ پروژه از سوی بسیج سازندگی در استان زنجان اجرایی شده است.

وی یادآور شد: در هفته بسیج نیز ۱۲۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی افتتاح و ۱۲ پروژه نیز در داخل سپاه افتتاح می‌شود.

این مسئول از توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خبرداد و گفت: ۱۵۰ سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۵ هزار بسته لوازم التحریر در استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در بحث کرونا ۴۰ هزار بسته بهداشتی توزیع و ۱۲ هزار و ۵۰۰ نقطه ضدعفونی شد، افزود: در هفته بسیج ۹۰ عنوان برنامه اجرایی و هر پایگاه یک خدمت را در این هفته را ارائه می‌کند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر