logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۸۱۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان همچنان در انتظار تامین اعتبار

ورزشگاه-15-هزار-نفری-زنجان-همچنان-در-انتظار-تامین-اعتبار
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان جزو پروژه‌های اولویت‌دار استان است گفت: پیگیر اعتبار پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان هستیم.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعتبار مورد نیاز پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری استان زنجان اظهار کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار دولت بوده تا زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: این پروژه 15 تا 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و به احتمال زیاد این پروژه تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی و شیوع کرونا نیز امکان بهره‌برداری از ورزشگاه زیاد مطرح نیست افزود: بعد از اتمام پروژه مهمترین دغدغه‌ای که وجود دارد نوع بهره‌برداری از این پروژه است که به احتمال زیاد در سال یک میلیارد تومان هزینه نگهداری دارد.

وی با تاکید براینکه باید از هم اکنون نسبت به این موضوع تدابیر لازم اتخاذ شود افزود: باید مشخص شود که این ورزشگاه از الان دست چه کسانی خواهد بود و هزینه‌های نگهداری آن به چه ترتیبی تامین خواهد شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه این پروژه جزو اولویت‌های ما است اما باید تدابیر لازم برای بعد از اتمام پروژه نیز انجام شود.

وی با تاکید براینکه امیدواریم این پروژه در کمترین زمان به پایان برسد خاطرنشان کرد: اگر شرایط کرونا ادامه داشته باشد، بهره‌برداری از پروژه امکانپذیر نخواهد بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر