logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۸۱۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بسیج میدان‌‌دار حل بحران‌های کشور است/ خدمت بی‌نظیر بسیج در دوران کرونا

بسیج-میدان‌‌دار-حل-بحران‌های-کشور-است-خدمت-بی‌نظیر-بسیج-در-دوران-کرونا-
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج با به کارگیری تدبیر همواره میدان‌دار حل بحران های کشور بوده است.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: خدمات بسیج در طی 41 سال گذشته بر هیچ‌کس پوشیده نبوده و این نیرو همواره میدان‌دار حل بحران‌های کشور بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج با آغاز شیوع بیماری کرونا برای مبارزه با کرونا به میدان آمده و خدمات بی‌نظیری را انجام داده است، افزود: در اوایل شیوع بیماری کرونا و زمانی که هنوز برنامه‌ریزی و نظم خاصی در کشور برای مقابله نبود نیروهای جهادی بسیج پای کار آمدند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیج در عرصه راه‌اندازی کارگاه‌های ماسک دوزی، ضد عفونی معابر و محله‌ها و دوخت لباس مخصوص کادر درمان اقدامات ارزشمندی را در دوران بحران کرونا انجام و بسیجیان از جان خود گذشتند تا به مردم خدمت کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بسیج در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، تصریح کرد: نقش بسیج در شناسایی نیازمندان، جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بی‌نظیر بود.

طاهری یادآور شد: در 40 سال گذشته بسیج در همه بحران‌های کشور و جایی که از عهده هیچ کس کاری برنیامد، حضور یافت.

وی با اشاره به نقش بسیج در کمک رسانی و امداد رسانی در حوادث سیل، زلزله، مبارزه با گرانی و کنترل بازار، گفت: این نیروی عظیم انقلاب اسلامی جان برکف در خدمت نظام اسلامی بوده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بسیج در اقشار مختلف حضور چشمگیری داشته و در فعالیت‌های فکری،علمی، موشکی، پزشکی، تکنولوژی نظام اسلامی مدیون توانمندی بسیج است.

طاهری گفت: هر جایی با روحیه بسیجی وارد شده‌ایم جواب گرفته‌ایم و باید مسئولان، تصمیم گیرندگان و نمایندگان نیز با این روحیه در نظام اسلامی کار کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر