logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۸۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد

دسترسی 92 درصدی دانش‌آموزان زنجانی به شبکه شاد

دسترسی-92-درصدی-دانش‌آموزان-زنجانی-به-شبکه-شاد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر 92 درصد دانش آموزان استان زنجان به شبکه شاد دسترسی دارند.

صیاد سلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  از افزایش دسترسی دانش‌آموزان استان زنجان به اینترنت و شبکه شاد در مناطق مختلف خبرداد و اظهار داشت: با بسترسازی‌های انجام شده میزان دسترسی دانش‌آموزان از 85 درصد به 92 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانش‌آموزان زنجانی در بستر آموزشی شاد از خدمات آموزشی بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: آموزش‌های درس به درس نیز از طریق صدا و سیما به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: درسنامه دانش‌آموزان مناطق دور افتاده و فاقد اینترنت استان زنجان توزیع شده است و برای فصل زمستان نیز آماده توزیع است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: در آموزش ابتدایی آزمون رسمی وجود ندارد و آزمون پایه ششم نیز در بستر آموزش شاد اخذ می‌شود و برای امتحانات دوره دوم نیز باید منتظر شرایط بود.

سلامی یادآور شد: برگزاری امتحان و آزمون‌گیری در مقطع ابتدایی به شکل رسمی وجود ندارد و از آیتم‌های مختلفی برای ارزشیابی دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: از دیروز مدیرکل آموزش و پرورش استان پیگیر است تا در مناطق دور افتاده آموزش به صورت حضور حداقلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

این مسئول یادآور شد: در صورت اخذ مجوز از ستاد کرونای استان زنجان، دانش‌آموزان در مناطق دور افتاده و صعب‌العبور به صورت حضوری تحصیل می‌کنند. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر