logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۸۱۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

محدوده جدیدی به شهر زنجان اضافه نمی‌شود

محدوده-جدیدی-به-شهر-زنجان-اضافه-نمی‌شود
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مشکلی در تامین زمین واحداهی طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد، گفت: محدوده جدیدی به شهر زنجان اضافه نمی‌شود.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در صورت نیاز به زمین برای واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از زمین‌ها مازاد دستگاه‌های اجرایی در داخل محدوده شهر زنجان استفاده می‌شود که بخش عمده آن‌ها از زمین‌های بنیاد مستضعفان تامین خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: طی تعامل و رایزین‌های صورت‌گرفته، قسمتی از زمین‌های بنیاد مستضعفان در غرب شهر زنجان به طرح ملی مسکن اختصاص یافته و در حال انتقال سند است.

شاهین‌فر در خصوص شایعات مطرح‌شده مبنی بر پیدا شدن مالک شخصی برای زمین‌های مسکن ملی تصریح کرد: این خبر صحت ندارد و مردم باید توجه داشته باشند که در چنین مواردی، حرف‌های زیادی زده می‌شود و نباید به شایعات توجه کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: هیچ برنامه‌ای برای افزایش و الحاق محدوده جدید به شهر زنجان وجود ندارد و زمین‌های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن نیز از داخل محدوده شهر زنجان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی و پالایش شرایط متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان در حال نهایی شدن است، گفت: حدود 2 هزار نفر از متقاضیان مانده که در صورت بررسی و احراز شرایط و تشکیل مدارک، فرآیند ثبت‌نام و تشکیل پرونده به اتمام رسیده و وارد مرحله واریز وجه می‌شوند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر